הפילוג הספרדי

המבחן הראשון של אלי ישי: הילולה שעורך הגר"מ מזוז

הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כיסא רחמים' ומנהיגו הרוחני החדש של יו"ר מפלגת 'יחד - העם איתנו' אלי ישי, עורך הערב את ההילולה השנתית לאביו הגאון רבי מצליח מזוז זצ"ל. זהו מבחן כוח ראשון של ישי, הן למפלגה והן לדמותו של הרב מזוז, אלא שגם יו"ר ש"ס אריה דרעי הוזמן להשתתף באירוע (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי עם הרב מאיר מזוז (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

מבחן ראשון: הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כיסא רחמים' ומנהיגו הרוחני החדש של יו"ר מפלגת 'יחד - העם איתנו' אלי ישי, עורך הערב (שלישי) הילולה לאביו הגאון רבי מצליח מזוז זצ"ל.

ההילולה מתקיימת מידי שנה בהשתתפות אלפים ומנוצלת לערב למען ישיבת "כסא רחמים", אך הערב מדובר באירוע שבו ינסה אלי ישי למנף אותו למבחן כוח ראשון, כדי להוכיח לכלי התקשורת שהגר"מ מזוז הוא ה"מרן הבא" של המפלגה וציבור גדול בישראל.

אלא שמאחורי הקלעים מתרחשת לה דרמה לא פשוטה עבור אלי ישי. אחד מאורחי הכבוד שהוזמן לאירוע הוא לא אחר מאשר יו"ר ש"ס אריה דרעי.

עדיין לא ברור האם דרעי יגיע להשתתף באירוע של הרב מזוז, אך באם יעשה כן, הרי שיהרוס לאלי ישי את מבחן הכוח בכך שהאירוע שמתוכנן להיות כמפגן כוח של אלי ישי יהפוך לאירוע מן המניין בו השניים משתתפים, אולי לראשונה מאז נפרדו דרכיהם.

גורם ב"כסא רחמים" מספר ל"כיכר השבת" כי "אריה דרעי קיבל את ההזמנה לפני ארבעה חודשים, אנחנו לא נבזה אותו, הוא הוזמן וגם עכשיו הוא מוזמן, למרות שההזמנה נשלחה לפני שהרב החליט להקים מפלגה חדשה".

"לרב אין דבר נגד אריה דרעי", מדגיש הגורם, "הרב שלח לו מכתב בשבוע שעבר, הרב מאחל לש"ס הצלחה, אין לרב חס ושלום עניין שש"ס תיפול במנדטים, הרב מכבד אותו".

גורם אחר בישיבה סיפר: "אין ספק שאנחנו בלחץ אם דרעי יגיע, זה לא יהיה נעים, אבל כבר נשלחה ההזמנה, אנחנו לא מבטלים הזמנות, אנחנו לא מחרימים, בניגוד לצד השני".

למרות הלחץ בו נתונים מארגני האירוע, נראה כי דרעי לא יגיע בסופו של דבר לאירוע, וזאת ככל הנראה בשל אי הזמנתו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

יצוין כי מנגד מי שכן הוזמנו וצפויים להשתתף באירוע הם הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר והגאון רבי יורם אברג'ל שהודיע שלא יתערב בבחירות הקרובות.

יוזכר כי בשנה שעברה, דרעי הגיע להשתתף באירוע אך מאחורי הקלעים התרחשה לה דרמה. אנשיו של דרעי נכנסו לאירוע מבעוד מועד והמתינו עד אשר אלי ישי עזב את המקום, כשרק לאחר מכן דרעי, שהמתין זמן רב בחוץ, נכנס להשתתף באירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר