ראש הממשלה ניחם את הגר"ש כהן על פטירת אחותו

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הגיע בשעות הערב לנחם את נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגר"ש כהן על פטירת אחותו. לצד הגר"ש נכח בביקור ח"כ יצחק כהן מש"ס (חרדים, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו בניחום אבלים אצל הגר"ש כהן, הערב (צילום: יעקב כהן)

ביקור תנחומים: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (שלישי) לנחם את נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שלום כהן בעקבות פטירתה של אחותו ע"ה. אל ראש הממשלה התלוותה יועצתו הדתייה פרח לרנר.

שעות קודם הביקור הגיעו לשכונת הר נוף בירושלים - בה יושב הרב כהן שבעה על אחותו - שוטרי מג"ב וכוחות אבטחה בכדי לבדוק את השטח קודם הגעתו של נתניהו. נתניהו ניחם את הגר"ש כהן ושהה בבית האבלים במשך כמחצית השעה.

הרב אמר לנתניהו "זכית שיש ממך שורשים טובים" כראש הממשלה הרחיב לספר לרב וציין כי הוא מצאצאיו של הגאון מוילנא וסבו הוא הרב נתן מילקובסקי היה מקורב לחסידות גור.

במהלך הדברים סיפר נתניהו לנשיא המועצת כי מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ביקש ממנו להביא את בנו אליו שיברכהו, אך בסוף חלה והלך לבית עולמו, "כתחליף אני בע"ה רוצה להביא את בני לכבוד הרב שיברכהו" אמר נתניהו.

הרב הוסיף וציין כי "יש לשים לב לדברי שלמה המלך שאמר לב מלכים ושרים ביד ה'. הרב שלום כהן הרחיב על הצורך לדאוג לחלשים ולשכבות המצוקה וציין כי חלק חשוב מאוד ממסורת ישראל הוא הצורך להקשיב לזעקת האביון ולשם כך יש לחזק את המוסדות התורניים שמנחיילים ערכים אלה, רה"מ השיב לו כי כמי שבא ממשפחת רבנים וממשפחה שערכי המסורת הם נר לרגליה הוא ער לדברים ופועל למען יישומם.

בסיום הפגישה אחז הרב את ידיו של ראש הממשלה ובירכו בברכת כהנים יברכך ה' וישמרך וציין כי בברכה זאת כלולה כל הברכות כולם, "אז קבלתי הכל, מה אפשר לבקש יותר מזה", השיב ראש הממשלה וסיים בברכה בה מנחמים את האבלים "המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון".

מי שנעדר מהביקור הוא יו"ר ש"ס ח"כ לשעבר אריה דרעי, שנמנע בכל הימים האחרונים מלהצטלם בבית האבלים לצד נשיא מועצת החכמים. לצד הגר"ש כהן התיישב בשעת ביקור נתניהו ח"כ יצחק כהן, מקורבו של אריה דרעי.

יש מי שרואה בביקורו של נתניהו כסוג של איתות לפוליטיקאים החרדים כי הוא מעוניין להקים איתם את הממשלה בקדנציה הבאה שלו, אם ייבחר.

מוקדם יותר הגיע הראשון לציון ונשיא בתי הדין הרבניים הגאון רבי יצחק יוסף לנחם את הגר"ש כהן.

צילום: יעקב כהן

(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר