הרב מזוז בהילולה: "יחד ראשי תיבות - חרדים, דתיים ויהודים"

במהלך ההילולה השנתית, הסביר הרב מאיר מזוז את הקמת המפלגה החדשה, טען כי עשה זאת כשראה שאין דורש לארץ ישראל והזכיר רבות את הרב קוק בנאומו. תיעוד ענק (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: איציק מימון)

מפגן תמיכה: אלפים השתתפו אמש (שלישי) בהילולה של הגאון רבי מצליח מזוז זצ"ל אביו של הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כיסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד - העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי.

במהלך האירוע התייחס הרב מזוז למפלגה החדשה ואמר: "דרכו של משה הייתה לקרב גם רחוקים. גם אלה שהשליכו אבנים על התורה. כך גם משה רבנו של דורנו, מרן הרב עובדיה. כך גם הרב קוק. שניהם היום מקרבים אנשים. הרב קוק פגש פילוסוף צעיר, דוד הכהן, הצעיר הזה שמע את הרב קוק מתפלל בבוקר והתאהב בו. ונהייה הרב נזיר. הרב הנזיר נשבה בקסמו של הרב קוק".

"יש כאלה שאומרים שהרב קוק לא היה בסדר. שכחו את מה שאמרו עליו גדולי עולם, הרב זוננפלד והרב אריה לוין. כך גם הרב אלישיב היה חתן של הרב לוין, גדול הדור החרדי העריץ את הרב קוק. החזון איש קרא לרב קוק איש קדוש. החזון איש קרא לרב קוק מרן. פעם היה אירוע גדול, רצו הרבנים החרדים לבטלו בגלל שהמארגן היה סרוג. אמר לו מרן: 'כולם יהודים'. יחד ראשי תיבות – חרדים, דתיים ויהודים", המשיך הרב מזוז.

"אנחנו בקומה זקופה כבר אלפי שנים", הוסיף הרב מזוז, "אותה גמרא, אותה תורה. לא אנטיוכוס ולא לפיד יעמעמו זאת. הם סתם עושים רעש וחולפים. יש כאלה שאמרו, אולי לא נבוא בגלל הפילוגים. אני שונא מלחמות, שונא פילוגים. אבל ראיתי שאין דורש ומבקש לארץ ישראל. תדעו לכם שהרב עובדיה כאב לו על זה. צריך להילחם על ארצנו גם אם יש מקומות נוחים אחרים, אז מה אם יש מילקי בגרמניה".

יו"ר המפלגה ח"כ אלי ישי אמר: "הקמנו מפלגה כדי לוודא שלא יהיה שוב אוסלו ג'. כדי לדאוג לשכבות החלשות. כדי לדאוג לעולם התורה. לא נחשוש מאיש. נאחד את העם, דתיים, חרדים ומסורתיים. נדאג לשכבות החלשות ונגן על עולם התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר