האם אלי ישי ירוץ יחד עם מיכאל בן ארי?

יו"ר מפלגת 'ביחד' אלי ישי מבין כי יהיה לו קשה מאוד לעבור את אחוז החסימה בבחירות, משכך, מסתמן כי ייאלץ לרוץ יחד עם מיכאל בן ארי כבלוק טכני של שתי סיעות נפרדות (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי ויוני שטבון (צילום: איציק מימון)

בחירות 2015: מי שנכח אתמול בהילולה של הגאון רבי מצליח מזוז זצוק"ל הבחין בשתי דמויות חדשות על בימת הכבוד, מיכאל בן ארי וברוך מרזל, האחד יו"ר 'עוצמה לישראל' וח"כ לשעבר והשני פעיל ימין מוכר.

זו גם הייתה הפעם הראשונה שאלי ישי נפגש עם בן ארי פנים מול פנים, השניים לא שוחחו, אך הגאון רבי מאיר מזוז ביקש מבן ארי לבוא ולהיפגש איתו בהמשך השבוע.

אלי ישי לא שש ושמח לרוץ במפלגה אחת עם בן ארי, לכן הוא גם לא נפגש אתם, אך הוא אט אט מבין שיהיה לו קשה צמאוד לעבור את אחוז החסימה ללא בן ארי ששווה כחמישים אלף קולות מאנשי הימין הקיצוני.

ישי חושש מאוד בחיבור מסוג זה שיגרור אותו אל זרועות הימין הקיצוני, גם כלפי הציבור הוא עלול להצטייר כימין קיצוני ולכן הוא לא ממהר לסגור איתם על ריצה משותפת.

גם סקר עיתון 'הארץ' שמעניק לישי ארבעה מנדטים הא רק כאשר קולות 'עוצמה לישראל' נספרו יחד אתו.

אך ל"כיכר השבת" נודע כי ההסכמה שצפויה להתקבל בין ישי לבן ארי תהיה שהאחרון יוצב במקום הרביעי ברשימה, כך שבמידה ויעברו את אחוז החסימה הרי שהוא יכהן כח"כ, מקום אחד בלבד. "אנחנו לא בעלי תאווה", אומר גורם במפלגה.

במידה וכך יסכימו הצדדים, ישי ידגיש בכל מערכת הבחירות כי החיבור עם בן ארי הוא טכני בלבד, השניים ירוצו כשתי סיעות במפלגה אחת ומיד לאחר הבחירות בן ארי יפרוש עם סיעתו ויהפוך לסיעת יחיד וישי יישאר עם מפלגת 'ביחד - העם אתנו'.

כאמור, עדיין לא התקבלה החלטה, אך ההערכה כי אם השניים ירוצו במפלגה אחת, זו המתכונות שישי ובן ארי יבקשו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר