ה"מופת" של זק"א: הגשם נעצר לשעה לצורך כבוד המת

קרובי משפחתו של יהודי גלמוד שהקבר בקבר נוצרי חלמו חלומות מוזרים בסיומם פנו לאנשי זק"א וביקשו להעביר אותו לקבר יהודי. ה'מופת' של הארגון: הגשם עצר בשעת העבודה (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דוברות זק"א)

קרובי משפחתו של יהודי גלמוד שנקבר בקבר נוצרי במרכז הארץ בשל אי הבנה, החלו לחלום חלומות מוזרים ומפחידים אודות הנפטר בהן המנוח הופיע שוב ושוב. בהתחלה הם התעלמו מכך, בהנחה שחלומות שווא ידברו. אבל כאשר התופעה חזרה על עצמה שוב ושוב. הבינו שיש דברים בגו.

כשבני המשפחה התחילו לברר, התברר שבן משפחתם נפטר ונקבר בבית העלמין הלא יהודי. לפני יומיים פנתה המשפחה לארגון זק"א בתחנונים שיוציאו את יקירם מבית העלמין הנוצרי ולהעבירו למנוחת עולמים בקבר ישראל.

בסיור מקדים שערכו מתנדבי זק"א בבית העלמין, נדהמו לראות שהמנוח נקבר בין קברים עטורי 'צלבים'. המתנדבים נערכו לקראת מבצע הוצאת והעברת המנוח. אולם המועד יצא ביום סערת מזג האוויר הקשה.

אחרי שהתייעצו עם יו"ר ועד רבני זק"א הרב יעקב רוז'ה, הורה הרב שחייבים לעשות הכל כדי לפנות את המנוח מבית העלמין הנוצרי אפילו במזג אוויר קשה וסוער.

צוות מתנדבי זק"א בפיקודו של ברל'ה יעקובוביץ ותחת הדרכה הלכתית של הרב דניאל שטרן בנו של הדיין הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן, מצוידים בציוד מיוחד הגיעו הבוקר לבית העלמין הנוצרי כשמזג האוויר הסוער, הרוחות העזות וגשמי הזעף מכים בפניהם.

אולם איך שהתחילו בעבודת החפירה, כאילו בפקודה הכל עמד מלכת. ארובות השמים נסגרו, ובמשך כשעתיים בהן הם עמלו על הוצאת המנוח, לא ירדה באזור אפילו טיפה אחת של גשם. עם סיום העבודה ודקה לאחר שהכניסו את המנוח לאמבולנס של זק"א, שוב נפתחו ארובות השמים.

המנוח הועבר לקבורה בבית העלמין ברמלה בקבר ישראל כדת וכדין במניין בהשתתפות מניין מצומצם של אנשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר