צפו: הצמיד המעופף בפעולה על בימת אינטל

הצמיד המעופף שפיתחה חברת Nixie וזיכה את החברה בחצי מיליון דולרים שקיבלה מענקית השבבים אינטל, הגיע כעת לכנס CES 2015, שם הדגים המפתח את כושר התעופה של הצמיד המעופף והמצלם (דיגיטל)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(אינטל)

כנס CES 2015: ענקית השבבים אינטל הציגה אמש (רביעי) את הזוכה במקום הראשון בתחרות המחשוב הלביש שערכה בשנה האחרונה. כאשר הזוכה היא חברת Nixie אשר פיתחה צמיד חכם ומעופף, אשר משלב מצלמות ייחודיות, ונועדה על מנת לבצע צילומי "סלפי" וצילומי נוף מזווית שרק מטוס זעיר ללא טייס יכול לבצע.

לאחר שאינטל הכריזה לפני מספר שבועות על הזוכה בתחרות שלה, החליטו בחברה להציג את הרכש החדש, יחד עם הפיתוח יוצא הדופן שלהם, על בימת ביתן אינטל בתערוכת CES 2015 היוקרתית שנערכת בלאס ווגאס.

כאשר המפתח הוכיח כי הצמיד המעופף שלו, או המזל"ט - צמיד, אכן עובד בפועל, ולא רק בסרטון התדמית ששחררה החברה.

הצמיד המעופף מצויד במצלמה ייחודית שמיועדת לצילומי ספורט אקסטרים או אפילו תמונות "סלפי" בזווית צילום מושלמת. המצלמה יכולה גם לצלם תמונות פנורמיות באיכות גבוהה ולעופף מספר דקות באוויר בעזרת רוטורים (פרופלורים) זעירים. בסיום הריחוף היא חוזרת לענוד את עצמה על ידו של המשתמש.

על מנת לבצע צילום פנורמי, הצמיד המעופף עושה שימוש באלגוריתמים מיוחדים שיכולים לקבוע מהי זווית הצילום וזווית התעופה הנדרשות על מנת להשיג תמונה ב-360 מעלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר