יוני שטבון: "כשבני יהיה בן 18, לא יקראו לו בוגד"

ח"כ יוני שטבון המתמודד ברשימו של ח"כ אלי ישי, השיב לטענות שנשמעות נגדו במגזר הדתי לאומי: 'דתיים לאומיים, חרדים ומסורתיים יכולים לצעוד יחד. לבן שלי כבר לא יקראו בוגד' (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שטבון (צילום: פלאש 90)

ח"כ יוני שטבון, המתמודד בבחירות לכנסת ה-20 ברשימתו של ח"כ אלי ישי "ביחד", הגיב היום (חמישי) לטענות שנשמעות נגדו בשבועות האחרונים בציונות הדתית.

לצד תמונת בנו הקטן משחק בשלג כתב שטבון: "כשהוא יהיה בע"ה בן 18, אף אחד לא יקרא לו 'בוגד' או 'חרדי'. אף אחד לא יזלזל בו בגלל שהוא מעריץ את לוחמי צה"ל או בגלל שהוא אוהב את המדינה שלו. כשהוא ילבש מדים (מה לעשות, אנחנו בשכונה קשה) הוא יעריך את לומדי התורה שמחזקים את הרוח של העם היהודי".

"לו זה כבר יהיה ברור שדתיים לאומיים, חרדים ומסורתיים יכולים לצעוד יחד. להניף בגאון את אהבת תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל תוך שותפות מלאה למרות השוני".

"לא ישאלו אותו למה אבא עזב את הבית היהודי כדי להתאחד עם אלי ישי. יהיה לו ברור שלהרכיב רשימה יפה ומאוחדת שתלחם כנגד חקיקה אנטי דתית ותחזק את זהותה היהודית של ישראל מתוך כבוד ונועם, זה אמתי" הוסיף וכתב שטבון.

"עכשיו הוא קטן. אבל אני חש ויודע שאנחנו עושים היסטוריה. כן זו המילה. היסטוריה חברתית, היסטוריה פוליטית והיסטוריה יהודית - מתאחדים".

"אני לא מתכוון להוציא את הידיים מהבוץ הפוליטי הישראלי שלהתלכלך ממנו זו זכות. זכות להיות חבר כנסת במדינת ישראל" הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר