מרדף דרמטי

שידור ישיר: מבצעי הטבח מתבצרים במפעל ליד פריז

כוחות ביטחון גדולים מנהלים בשעה האחרונה מרדף אחר שני המרצחים שביצעו את הפיגוע בפריז. דיווחים: שני בני אדם נהרגו בקרב היריות וברשות המחבלים בני ערובה. המחבלים מתבצרים במפעל סמוך לעיר, המשטרה מנהלת מולם קרב יריות (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מרדף אחר טרוריסטים. ארכיון (צילום: shutterstock)

כלי תקשורת בצרפת מדווחים הבוקר (שישי) כי כוחות הביטחון מנהלים חילופי אש כבדים באזור רויסי שמצפון לפריז, בסמוך לשדה התעופה שארל דה גול, עם שני המחבלים שביצעו השבוע את הפיגוע במערכת העיתון "שארלי הבדו" בפריז.

גורמים משטרתיים מסרו לתקשורת כי כוחות הביטחון, בליווי מסוקים, מנהלים מרדף אחר שני האחים החשודים בביצוע הפיגוע שלשום במשרדי העיתון.

כלי תקשורת מקומי דיווח כי ייתכן והמחבלים הנמלטים בפריז חטפו בן ערובה וכי מתנהלים חילופי אש כבדים. על פי הדיווחים, שני בני אדם נהרגו וכמה אחרים נפצעו בקרב היריות עם המחבלים.

לאחר המרדף, מכתרת המשטרה כעת מבנה שבו מתבצרים הרוצחים. כל הדרכים לאזור נסגרו על ידי המשטרה וכעת מתנהל משא ומתן עם הרוצחים בכדי להוציא את בני הערובה בצורה בטוחה.

הפיגוע בשארלי הבדו (מתוך יוטיוב)

בפיגוע שהתרחש במערכת העיתון נהרגו 12 בני אדם, מהם עשרה עיתונאים ושני שוטרים. מאז שורר פחד בקרב אזרחי צרפת מגל טרור הפוקד את ארצם. יום לאחר מכן התרחש אירוע ירי נוסף בו נפצעו שני שוטרים באורח קל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר