שידור ישיר מפריז

2 הרוגים בפיגוע בחנות כשרה, בני ערובה במקום

בצל הדרמה בפריז והמרדף אחרי המחבלים שטבחו בעובדי המגזין, התרחש פיגוע קשה נוסף - הפעם בחנות כשרה בעיר. לפחות שני בני אדם נהרגו. לפי אחד הדיווחים, מבצעי הירי לקחו 5 בני ערובה. המרדף אחרי המחבלים נמשך. נבדקת אפשרות כי שני המקרים קשורים (בעולם)

זירת הפיגוע, היום (צילום: באדיבות יוני שלמה)

יריות נשמעו אחר-הצהריים בחנות כשרה בפריז. לפי דיווחים ראשונים, אדם ממוצא אפריקאי חמוש בנשק הגיע לחנות ולקחו חמישה בני ערובה. בתקשורת הצרפתית מדווחים כי לפחות שני בני אדם נהרגו.

בקהילה היהודית בפריז סיפרו כי החנות "היפר כשר" שבה בוצע הפיגוע הומה אדם בימי שישי. בשעת הפיגוע היו במקום נשים רבות וילדיהן.

האירוע מתרחש על רקע חילופי אש כבדים שמתנהלים באזור רויסי שמצפון לפריז, בסמוך לשדה התעופה שארל דה גול, עם שני המחבלים שביצעו השבוע את הפיגוע במערכת העיתון "שארלי הבדו" בפריז.

נבדק חשד כי קיים קשר בין שני האירועים.

לפי אחד הדיווחים, שטרם אומתו, המחבל שמתבצר בחנות הכשרה ירה אמש למוות בשוטרת.

גורמים משטרתיים מסרו לתקשורת כי כוחות הביטחון, בליווי מסוקים, מנהלים מרדף אחר שני האחים החשודים בביצוע הפיגוע שלשום במשרדי העיתון.

כלי תקשורת מקומי דיווח כי ייתכן והמחבלים הנמלטים בפריז חטפו בן ערובה וכי מתנהלים חילופי אש כבדים. על פי הדיווחים, שני בני אדם נהרגו וכמה אחרים נפצעו בקרב היריות עם המחבלים.

לאחר המרדף, מכתרת המשטרה כעת מבנה שבו מתבצרים הרוצחים. כל הדרכים לאזור נסגרו על ידי המשטרה וכעת מתנהל משא ומתן עם הרוצחים בכדי להוציא את בני הערובה בצורה בטוחה.

(צילומים: באדיבות יוני שלמה)
(צילומים: באדיבות יוני שלמה)
(צילומים: באדיבות יוני שלמה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר