"אביו של יואב חטב הי"ד מחזיק את הקהילה בתוניס"

יואל מדר, שנמצא בקשר עם משפחתו של יואב חטב, אחד ההרוגים במרכול בפריז, שוחח עם "כיכר השבת" וסיפר על משפחת ההרוג: "אביו מחזיק את החינוך היהודי בתוניס" (עולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יואב חטאב הי"ד (צילום: מתוך פייסבוק)

בני משפחותיהם של ארבעת ההרוגים בפיגוע שאירע במרכול היהודי בפריז ביום שישי האחרון אבלים על מותם של יקיריהם על ידי המחבל אמדי קוליבאלי בן ה-32 שפרץ למרכול וביצע בהם טבח.

בין ההרוגים נמצא יואב חטב בן ה-21, שהגיע למרכול היהודי במקרה לאחר שביצע תחנת ביניים בפריז - בדרכו לביתו בתוניס. המנוח הוא בנו של מנהל בית הספר היהודי המקומי הנחשב לבכיר בקהילה היהודית.

יואל מדר, חבר המשפחה ספד לו בשיחה עם "כיכר השבת": "הוא היה בארץ וחזר לתוניס דרך צרפת ולצערנו נהרג שם. הכרתי אותו מאז שהיה בן שנתיים, לפני חצי שנה הוא פתח מסעדה כשרה בתוניס".

"מדובר במשפחה דתית, משפחה טובה שמחזיקה את הקהילה היהודית בפריז. האב תלמיד חכם, משמש כחזן, כקורא בתורה ומנהל בית הספר המקומי. מחזיק את החינוך היהודי בתוניס. כל יהודי שרוצה ללמוד שם פונה אליו. הם משפחה מרובת נפשות" הוסיף מדר.

הפיגוע במרכול היהודי ברובע ה-12 בפריז אירע כאשר מחבל פרץ למקום בסביבות השעה 14:00 בצהריים. המחבל ריצה בעבר עונשי מאסר בגין שוד מזוין ועבירות סמים והיה לו קשר עם אחד מהאחים קואשי עמו ישב בכלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר