טרגדיה בחסידות דושינסקיא: הרב דוד גולדשטיין ז"ל

בשעות הלילה נפטר האברך הרב דוד גולדשטיין ז"ל מחשובי האברכים בחסידות והוא בן 44 בלבד, לאחר חודשים בודדים של מחלה. הותיר אחריו אלמנה ו-12 יתומים (דיין האמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

טרגדיה בחסידות דושינסקיא: בשעות הלילה (ראשון) נפטר האברך הרב דוד גולדשטיין ז"ל מחשובי האברכים בחסידות והוא בן 44 בלבד. לפרנסתו עבד כמשגיח כשרות.

המנוח ז"ל סבל בחודשים האחרונים ממחלה קשה כאשר לאחרונה הורע מצבו וכאמור הלילה השיב את נשמתו לבוראה.

בחסידות מספרים על אברך עדין וירא שמיים שלצד תפילותיו שהיו בהשתפכות הנפש ולימודיו הקבועים עסק בקביעות בחסד ושימש כאחד מראשי מתנדבי ארגון הצלה בירושלים.

"הרב גולדשטיין הקדיש עצמו לזולת ובכל מקרה שנזקקו לעזרה הוא היה הראשון שהתייצב והעניק מעצמו בכל המסירות", מספרים החברים.

חבריו מספרים גם על דבקותו במורו ורבו כ"ק האדמו"ר מדושינסקיא כאשר היה מקפיד להשתתף בתפילות ובטישים ובכל עת היה נכנס להזכיר עצמו בקודש פנימה.

"איבדנו אברך טהור, אציל נפש ובעל מידות נדיר", סופדים לו בכאב חבריו האברכים.

המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה וכן 12 ילדים יתומים כשהגדולה בת כבת 18 ומנגד הקטנים תאומים בני 4 חודשים בלבד. רק לפני כחודש הפך לסבא.

"זהו אסון נורא והלם כבד לבני המשפחה", מציינים מכיריו.

על מועד הלוויתו יעדכן "כיכר השבת" בהמשך.

הרב דוד גולדשטיין ז"ל במרכז (צילום: צוות הצלה)

מארגון 'צוות הצלה' בו התנדב המנוח נמסר כי "הארגון מבכה על פטירתו בדמי ימיו של חברנו היקר והבלתי נשכח, דוד גולדשטיין ז"ל. דוד סיים את הכשרתו הרפואית לפני כ-20 שנה, ומאז הצטרף לארגון הצלה בו היה פעיל עד ימיו האחרונים. לזכותו נזקפים פעולות רבות של הצלת חיים ובעזרתו האדיבה החלימו חולים ופצועים שקיבלו ממנו טיפול רפואי מיידי בזמן הנכון".

"חבריו מרבים לתאר אותו כדמות ומודל לחיקוי של אדם חייכן ומלא שמחת חיים, צהלתו היתה ניכרת על פניו תמיד, אך מעבר לכך היה ממעט בדיבורו ושקול במעשיו. דמותו האצילית הקרינה לסובבים אותו ובנוכחותו הביא רוגע ושלווה גם ברגעים קשים של שכול וכאב", נכתב בהודעת הארגון.

עוד נמסר כי המנוח "התמיד להשתתף בשיעורי ההלכה ובכולל 'הצלה' והשקיע רבות בשינון ההלכות הנחוצות לכונן רפואי בשבת. מדיבורו ניכר היה תמיד שהוא בקי היטב בכל ההיבטים ההלכתיים לצד הידע הרפואי הנצרך עבורו להציל עוד נפש אחת מישראל.

"בלכתו לעולם שכולו טוב, איבד הארגון את אחד מוותיקי וטובי המתנדבים. צער וכאב גדול הוא לכל אחד מחבריו הטובים שאיבדו נשמה יקרה שנלקטה בחטף. זכרו לעד ולנצח יזכר כמי שהטביע חותמת של הצלת חיים השזורה ביראת שמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר