הגר"ש עמאר לרבה של צרפת: "כואבים ודואבים השריפה אשר שרף ה' בצרפת"

הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר שיגר מכתב ניחומים מיוחד לרבה של צרפת הרב חיים קורסיה: "כואבים ודואבים השריפה אשר שרף ה' בצרפת" (חרדים בעולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"ש עמאר (צילום: איציק מימון)

הטבח בצרפת: הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר שיגר אמש (מוצאי שבת) מכתב מיוחד לרבה של צרפת הרב חיים קורסיה בכדי לחזק את הקהילה היהודית לאחר הרצח המזעזע במרכול היהודי בפריז.

"באתי לומר לכם שכל עם ישראל בארץ ישראל ובעיר ירושלים איתכם יחד כואבים ודואבים השריפה אשר שרף ה' בצרפת, בקום עלינו אדם בליעל, אנשי דמים ומרמה, טרוריסטים שפלים ופחדנים ששפכו דם נקיים חפים מכל פשע, באכזריות ובבורטליות, בני עולה שחרטו על דגלם לרדוף ילדים וחסרי אונים, חפים מפשע", כתב הרב עמאר במכתבו.

הגר"ש עמאר המשיך במכתבו הכואב בפניה גם למנהיגי העולם: "ומי יתן שיתעורר לבם של מנהיגי עולם לפקוח עיניהם, להעמיד את הטירורסטים במקום הראוי להם, ולא לראות את זה כבעיה פנימית של מדינת ישראל לבדה, אלא זו מכה עולמית שאינה מבחינה בין עם לעם ובין טוב ורע".

בסיום המכתב מחזק הגר"ש עמאר את הקהילה היהודית: "כולנו מפילים תחינתנו לפני ה' ברוך הוא, שיחזק אותכם ויעודד וינם את המשפחות השכולות, ויהפוך אבלם לשמחה וששון, ונסו יגון ואנחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר