צפו: השופט מכר את המשחק?

שופט ששרק מספר שריקות לא שגרתיות במשחק אימון בין 'סטנדרד ליאז' ל'הירנביין', עורר חשש כי הוא מכר את המשחק. השחקנים מצידם לא נותרו חייבים • צפו (ספורט, בעולם)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שופט ששרק ביום שישי האחרון מספר שריקות בלתי שגרתיות בעליל במשחק אימון בספרד בין קבוצות הכדורגל "סטנדרד ליאז'" הבלגית ל"הירנביין" ההולנדית, עורר חשש כי 'מכר' את המשחק.

על פי שריקותיו של השופט נראה כי הוא הגיע ביודעין לקבוע את תוצאות המשחק. כידוע, תעשיית ההימורים הבלתי-חוקיים מגלגלת עשרות מילארדים בשנה, כאשר במשחקים הרשמיים קשה להטות את התוצאות.

אלא שבמשחקי אימון קל יותר לעשות זאת, מכיוון שהמשחקים לרוב לא משודרים בטלוויזיה והמשחק לא קובע לאף אחת מהקבוצות.

כאמור, ביום שישי האחרון נראה שהשופט החליט ללכת על תוצאה לא שגרתית ובשל כך שרק מספר שריקות הזויות במיוחד. במהלך המשחק שרק השופט לארבעה פנדלים - שלושה לזכות סטנדרד ואחד לזכות הירנביין. את שני הפנדלים הראשונים הצליחו הבלגים להבקיע ועלו ליתרון של 2:0.

מנגד, הקבוצה ההולנדית החטיאה את הפנדל שנשרק לטובתה. בדקה ה-85 למשחק נשרק הפנדל הרביעי והשלישי לזכות "סטנדרד", זאת לאחר שהשוער ההולנדי הצליח לעצור את הפנדל, אך השופט הספרדי פסק על בעיטה חוזרת בגלל טענה לכניסה מוקדמת של השחקנים לרחבת ה-16.

השחקנים ההולנדים החליטו שנמאס להם מהשריקות ההזויות וירדו מהמגרש. לדבריהם, גם אנשי הקבוצה ש"הרוויחה" מהשריקות לא הבינו את החלטות השופט. לדבריהם, הרושם שנוצר הוא שהשופט הגיג עם תוצאה ברורה עוד לפני המשחק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר