מבזק כיכר TV

ישי מתחת לאחוז החסימה; דרעי ביקש: 'לא לדבר עליו'

מצבו של אלי ישי ומפלגת 'יחד' בסקרים השונים - בכי רע. בארבעת הסקרים האחרונים שנערכו הוא לא עובר את אחוז החסימה. במקביל, יו"ר ש"ס אריה דרעי הורה לחברי הכנסת של המפלגה שלא להתראיין בכלי התקשורת על אלי ישי. בני אלבז טוען כי יש פסק הלכה של רבנים שאוסרים להגיד "אלי ישי" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מתוך אולפן כיכר TV. עריכה: אלימלך פלאם. תמונה: Oren Nahshon/Flash90)

(צילום בני אלבז: באדיבות ערוץ 20. צילום ר' הלל זקס: באדיבות הקהילה היהודית במוסקבה. צילום הלוויה: לע"מ)

בחירות 2015: יו"ר ש"ס אריה דרעי "חזר" אתמול (שני) להנהיג את תנועת ש"ס, דרעי הודיע על החלטתו במהלך ישיבת סיעה עם הח"כים שקיים במשרדי המפלגה. במהלך הישיבה העביר דרעי הוראה חדשה-ישנה לחברי הכנסת בו הוא דורש מהם שלא להתראיין בנושא של ח"כ אלי ישי יו"ר מפלגת 'ביחד - העם אתנו'.

לדברי דרעי בישיבת הסיעה, כל התעסקות בנושא של ישי גורמת נזק לש"ס. דרעי בטוח שישי רוצה שהסיעה החרדית-ספרדית תתעסק בו ובכך הוא יהפוך עצמו ל"נרדף".

חברי הכנסת הסכימו עם הבקשה של דרעי, אך חלקם אמרו כי בוודאי שהם בעד הבקשה אבל הוראה מסוג זה אי אפשר להעביר למועצת חכמי התורה שצפויים להמשיך ולתקוף את ישי, כפי מכתבו החריף של הגאון רבי שמעון בעדני.

במקביל, אלי ישי נמצא במצב קשה מאוד בסקרים האחרונים. על פי ארבעת הסקרים האחרונים כמו מרבית הסקרים שנעשו מאז הקים את מפלגתו, מפלגת 'ביחד' בראשות ישי לא עוברת את אחוז החסימה, מה שמביא את ישי לקדם את המשא ומתן עם ח"כ לשעבר מכאל בן ארי בכדי לרוץ יחד אתו בשתי סיעות תחת מפלגה אחת בכדי לעבור את אחוז החסימה.

לסיום, זמר הבית של ש"ס בני אלבז, מקורבו של אריה דרעי, טוען כי ישנו פסק הלכה חדש של רבנים שצפוי להתפרסם בימים הקרובים הקובע כי אסור להזכיר את שמו של אלי ישי.

בראיון לערוץ 20 אמר בני אלבז: "יש פיסקה חד משמעית, לא מזכירים את השם הזה בשום מקום, לצערי הרב, לא מזכירים את השם, אסור לי, יש פסיקה חד משמעית מכל הרבנים, פסיקה שהולכת לצאת, בשום מקום לא להזכיר את השם שלו".

עוד בכיכר TV

> אבל כבד בעולם התורה בעקבות פטירתו של הגאון הגדול רב הלל זקס. הרב זקס - נכדו של מרן ה'חפץ חיים' - שימש כראש ישיבת 'כנסת הגדולה'. כתבנו ישראל כהן מביא את הפרטים.

> ארבעת הנרצחים בפיגוע בהיפר-כשר בפריז הובאו הצהריים למנוחות בבית העלמין הר המנוחות בירושלים. בהלוויה הממלכתית השתתפו נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. ראש הממשלה והנשיא הספידו את הנרצחים.

> בחודש נובמבר האחרון ביטל שופט את הרשעת מובארק בן השמונים ושש בהרג מפגינים בהפיכה שאירעה במדינה בקיץ 2011, וזיכה אותו גם בפרשת ייצוא הגז לישראל. אולם הוא נותר במאסר - שאותו הוא מרצה למעשה בבית חולים הצבאי אל-מעאדי בקהיר - בגין שלוש השנים שנגזרו עליו בפרשת "ארמונות הנשיא". כעת בית המשפט במצריים קבע משפט חוזר למובארק, וככל הנראה הנשיא המצרי ישוחרר לחופשי ללא כל עונש.

> ילד בן 9 שהגיע להרים המושלגים של מחוז מונטגומרי באלבמה, מצא את עצמו תלוי בין שמיים לארץ לאחר שהחליק ממושב הרכבל. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ניסו למנוע את נפילתו ללא הצלחה. השלג הכבד שהיה במקום בלם את נפילתו והוא ניצל.

> מזג האוויר: מחר מזג האוויר יהיה מעונן חלקית ותחול ירידה קלה בטמפרטורות. החל משעות הצהריים יחלו לרדת גשמים מקומיים במרבית שטחי הארץ וייתכנו סופות רעמים. בנחלי המזרח והנגב קיים חשש לשיטפונות. בחרמון יירד שלג וייתכן גם שלג בצפון הגולן. ביום חמישי יירדו גשמים מקומיים ותחול ירידה נוספת בטמפרטורות. למחרת יוסיף להיות גשם מקומי במרבית שטחי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר