'מטרנה' מקבוצת נסטלה העולמית - מובילה גם במחקר ובפיתוח של תחליפי חלב לתינוקות

חברת נסטלה הינה החברה המובילה בעולם למזון תינוקות ● מטרנה המשתייכת לחברת נסטלה העולמית, נהנית מהידע הרב ושנים רבות של מחקר אותו היא מיישמת (בריאות)

(יחסי ציבור)

מאז הקמתה ומזה עשרות שנים, מובילה מטרנה את תחום מזון התינוקות במגזר החרדי. החיבור של מטרנה עם חברת נסטלה העולמית, המובילה בעולם בתחום מזון התינוקות, תורם למטרנה ידע וניסיון רב שנים, אשר מנחה את מטרנה בהמשך פיתוח מוצרים והתאמתם לקהל התינוקות.

מטרנה מעסיקה כ- 120 עובדים, בניהם אנשי פיתוח, מהנדסים, דיאטניות וטכנולוגים של מזון, העובדים בשיתוף עם מרכזי פיתוח נוספים בארץ ובחו"ל, במטרה להמשיך ולהעניק לצרכן את המוצרים החדשנים והמתקדמים ביותר בתחום תזונת התינוק.

מטרנה, הינה החברה היחידה המייצרת תחליפי חלב בישראל, בפיקוח ישיר ומתמיד לאורך כל תהליך הייצור, החל מחומרי הגלם, דרך תהליכי הייצור וכלה במוצרים המוגמרים.

תרכובות המזון לתינוקות של מטרנה עומדות בדרישות התקנים הבינלאומיים ( EC ,CODEX) ומשרד הבריאות לתרכובות מזון לתינוקות מערכות הייצור, האריזה, המעבדה ובקרת האיכות עובדות עפ"י תקני GMP בינלאומיים הספציפיים לתרכובות מזון לתינוקות ועומדות בביקורות שוטפות למערכת האיכות ולמערכת מניעת סיכונים בריאותיים לתינוקות (HACCP).

מטרנה מהדרין הנו תחליף החלב היחיד בעל כשרות בד"ץ העדה החרדית. על מנת לקבל כשרות מהודרת זו, נדרשת מטרנה להשגחה ופיקוח צמוד על כל שלב ושלב בתהליך הייצור, וכל חומרי הגלם נבדקים בקפידה על כל מרכיביו. חומרי גלם רבים מיוצרים ע"י ספקים בחו"ל ורבני הבד"צ נדרשים לצאת ולבדוק את הליך היצור ורכיבי חומרי הגלם. מדובר בתהליך הכרוך בהשקעות כספיות ניכרות והקצאת משאבים לא מבוטלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר