אלפי משפחות משתתפות במבצע החסד הגדול של מטרנה

חברת 'מטרנה' ממשיכה את הפרויקט האהוב - מטרנה מצווה. ומזמינה אתכם לאסוף עוד כפיות ואריזות מטרנה • אז איך עושים מצווה? כנסו עכשיו וקבלו את כל הפרטים (משפחה)

(יחסי ציבור)

חברת 'מטרנה' ממשיכה את פרויקט החסד המוכר והאהוב על כולנו – 'מטרנה מצווה', כאשר אלפים רבים כבר משתתפים במצווה הגדולה ועשרות אלפי כפיות ואריזות מטרנה כבר התקבלו ב'חסדי נעמי'. מדובר בפרויקט משותף של מטרנה עם ארגון החסד 'חסדי נעמי' זו הפעם ה-16 ברציפות.

למטרנה ולמגזר החרדי קשר אמיתי והבנה בערכים משותפים, וביניהם החשיבות הגבוהה לחסד, מתן בסתר ועזרה לנזקקים. גם השנה, זו הפעם ה-16, מטרנה וארגון הצדקה חסדי נעמי פועלים יחד להעניק למשפחות נזקקות תחליפי חלב ודייסות, על מנת שיוכלו לדאוג לתזונת ילדיהם. מטרנה חרטה על דגלה את הסלוגן הכי קרוב לאמא, מתוך הבנה בסיסית שכולנו תמיד רוצים להעניק לילדנו את הטוב ביותר. באותה נשימה, מחובתנו לדאוג גם לאלו הנזקקים ומבצע החסד הוא דרך נפלאה לכך.

חברת מטרנה, חלוצת מזון התינוקות בישראל, מזמינה שוב את כל הציבור לאסוף כפיות מתחליפי החלב של מטרנה או אריזות דייסות מטרנה. והשנה יש גם הפתעה בשבילכם, ספרו סיפור מרגש על חסד שעשיתם ואולי תזכו במטרנה לחצי שנה במתנה.

אין ספק שהפעילות מקנה ערך חשוב וחינוכי לילדים שגם הם לוקחים חלק בפעילות, אוספים אריזות וכפיות מטרנה, ומביאים אותם לעמדות איסוף הקיימות במספר בתי ספר וגנים. ההיענות עצומה ואנחנו מקבלים בכל שנה עשרות שיחות טלפון מאנשים המבקשים לוודא שמבצע החסד ממשיך להתקיים. בבתים רבים אוספים ואוגרים כפיות מטרנה ואריזות דייסה במשך כל השנה ורק מחכים שהמבצע יעלה. תחושת העזרה לזולת והרצון להיות חלק מתרומה חשובה זו הם בעלי משמעות רבה במגזר החרדי ובמטרנה גם יחד.

אז איך עושים מצווה? אוספים כפיות של תחליפי חלב מטרנה או אריזות של דייסות מטרנה, מביאים לתיבות "חסדי נעמי", או שולחים אל: "חסדי נעמי" רח' בר יוחאי 10 בני ברק, מיקוד 51553, "עבור מטרנה מצווה". ניתן לשלוח אריזות עד ט' שבט תשע"ה (29.1.2015). לבירורים נוספים חייגו - 03-6777-777.

ככל שתשלחו יותר כפיות / אריזות, חברת מטרנה תתרום יותר מוצרים לארגון החסד 'חסדי נעמי' שיעביר את המוצרים למשפחות הנזקקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר