ומי צנזר את אלי ישי מרשימת המספידים? עיתון "המודיע"

עיתון "המודיע" מדווח על מסע הלוויתם של ארבעת קדושי צרפת הי"ד ומזכיר גם את הלוויה שיצאה מישיבת 'כסא רחמים' ואת המספידים אך באורח פלא שמו של אלי ישי הושמט (עיתונות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אלי ישי מספיד, אתמול (צילום: Ben Kelmer/Flash90)

עיתון "המודיע", בטאון תנועת "אגודת ישראל", מדווח הבוקר (רביעי) על מסע הלוויתם של ארבעת קדושי צרפת הי"ד אשר נטמנו בירושלים בהלוויית ענק דומעת וכאובה.

אלא שלצד זאת מקדיש העיתון המזוהה עם הסיעה המרכזית בראשות ח"כ יעקב ליצמן ידיעה נפרדת על מסע הלווית הקדוש יואב חטאב הי"ד שנערכה לפני כן בישיבת כסא רחמים בבני ברק.

העיתון מדווח לקוראיו כי המספידים עמדו על הקשר ההדוק בין הישיבה וראשיה למשפחת חטאב הממשיכה את מסורת הרבצת התורה בתוניס.

"המודיע" מביא בהרחבה את נאומיהם של ראשי הישיבה ורבניה שספדו מרורים לנרצח הי"ד, ביניהם רבני משפחת מזוז בראשות ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מזוז ואפילו מזכיר לסיום את הספדו של המנחה מר ששון טרבלסי.

אלא שחדי עין יכולים לשים לב כי מהכתבה ומרשימת המספידים נעלם שמו והספדו של ח"כ אלי ישי שפרש מתנועת ש"ס והקים את מפלגת "יחד - העם איתנו".

גורמים פוליטיים תוהים הבוקר האם מדובר במדיניות מכוונת וכהמשך למאמציו של ח"כ יעקב ליצמן להשיב את ידידו ובן בריתו הפוליטי אריה דרעי לתנועת ש"ס תוך התעלמות מוחלטת מהח"כ המורד או שאולי מדובר בטעות סופר ובשגגה מקרית שיצאה תחת ידי העיתון הוותיק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר