תיעוד בלעדי • כיכר TV

הגר"ש כהן במתקפה נגד בנט: "זה בית בלי יהודים"

נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שלום כהן יוצא במתקפה חריפה נגד מפלגת 'הבית היהודי' בראשות השר נפתלי בנט • במהלך הילולה בבני ברק אמר הגר"ש כהן כי "יש כאלה שקוראים לעצמם יהודים, אבל זה רק בית בלי יהודים" • עוד בכיכר TV: איומי חיזבאללה וההכתרה בכפר חב"ד (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: אלימלך פלאם; תמונה ראשית: סטודיו דוד זר)

בחירות 2015: נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שלום כהן במתקפה חריפה נגד מפלגת 'הבית היהודי' בראשות השר נפתלי בנט: "בית בלי יהודים".

במהלך הילולה שהתקיימה אתמול (רביעי) בישיבת 'אור דוד' בבני ברק, התייחס הגר"ש כהן למפלגת 'הבית היהודי' שעל פי הסקרים צפויה להיות המפלגה השלישית בגודלה ואמר: "יש כאלה, יש כאלה שקוראים לעצמם יהודים, אבל זה רק בית בלי יהודים, הם דואגים לארץ ישראל?".

יצוין כי רק בתחילת השבוע, במלך הלווית ארבעת הקדושים שנרצחו בפריז, נראה יו"ר ש"ס אריה דרעי משוחח דקות ארוכות עם בנט, אך לאור דבריו של הגר"ש כהן נראה כי המלחמה בין המפלגות, נמשכת.

בינתיים, בתנועת ש"ס ממשיכים להיערך להרכבת הרשימה החדשה לקראת הבחירות. בזמן שחברי הכנסת המכהנים מבקשים להתייצב במקום ריאלי, אריה דרעי ממשיך לחפש מועמדים חדשים שיוצבו ברשימה וירעננו את התנועה.

בין השמות שעלו, ניתן למנות את אוריאל בוסו, סגן ראש עיריית פתח תקווה, אחד הדמויות המרכזיות בתנועת ש"ס המוניציפאלית המקורב למשפחת אבוחצירא.

שמו של בוסו, בן 41, עולה כדמות רלוונטית בצמרת ש"ס בשל בקשת משפחת אבוחצירא לנציג ברשימה, כך שדרעי יביא אותו גם כדמות צעירה וחדשנית וגם כנציג משפחת הרבנים.

עוד בכיכר TV

> הבוקר נערכה בכפר חב"ד הלוויתו של רב היישוב הגאון הרב מרדכי שמואל אשכנזי זצ"ל, שנפטר אתמול בפתאומיות בעקבות אירוע לבבי. לקראת סוף מסע הלוויה בכפר חב"ד, הודיע הרב יוחנן גוראריה, חבר בית דין רבני חב"ד בארץ, על הכתרתו של הבן הבכור, הרב מאיר אשכנזי, כרבו של כפר חב"ד במקומו של אביו.

> מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה מסלים את איומיו ואומר בראיון שישודר היום כי "חיזבאללה מוכן וערוך להתערבות בגליל ומעבר לגליל. אנחנו ערוכים לכל מה שתצריך מלחמה עתידית עם ישראל". נסראללה יתייחס לראשונה לנסיבות חשיפתם של סוכנים בתוך הארגון ששיתפו פעולה עם ישראל ובראשם בכיר הארגון, מוחמד שורבא. מזכ"ל חיזבאללה הוסיף כי "יש לנו אמצעי לחימה שיכולים להביא לנו ניצחון נגד כל תוקפנות ישראלית",

> התובע המיוחד לחקירת הפיגוע בבניין הקהילה היהודית בבואנוס איירס דורש להעמיד לדין את נשיאת ארגנטינה, כריסטינה פרננדס דה קירשנר, ואת שר החוץ שלה הקטור טימרמן. התובע, מאשים את השניים בגיבוש ההסכם החשאי עם איראן, שנועד לטייח את מעורבותה במתקפת הטרור הקטלנית ביותר בתולדות המדינה - בה נרצחו שמונים ושלושה בני אדם.

עוד כתבות:

> נשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס פרש בטקס חגיגי שהתקיים הבוקר. גרוניס מסיים את כהונתו לאחר כשלוש שנים. האירוע התקיים לאחר הקראת פסק הדין האחרון של גרוניס, שבו קבע שלמחבל מוסטפא דיראני, מנהיג הטרור הלבנוני שטוען שעונה בעת כליאתו בארץ, אין זכות לתבוע את ישראל.

> ולסיום, חברת דורסל ייצרה תא מיוחד שכדי להפעיל את מיזוג האוויר שבו, הנכנסים צריכים לתת יד האחד לחברו כדי ליצור מעגל חשמלי שיפעיל את החימום. לא נראה שלאנשים בסרטון הייתה ברירה לנוכח הקור העז ששרר בחוץ.

> מזג האוויר: מחר, תחול ירידה קלה בטמפרטורות. יוסיפו לרדת גשמים מקומיים מהצפון עד לצפון הנגב. ייתכן שלג בחרמון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר