בהלווית אביו

הרב מאיר אשכנזי הוכתר לרבו של כפר חב"ד • צפו

"יחי הרב מאיר אשכנזי", כך, בעיצומה של מסע הלוויה לרבו של כפר חב"ד הגאון הרב מרדכי שמואל אשכנזי זצ"ל, הוכתר הרב מאיר אשכנזי, הבן הבכור, כממלא מקומו של אביו וכרבו של היישוב. "שיאריך ימים על ממלכתו עד ביאת משיח צדקנו ממש, מזל טוב מזל טוב", קראו ההמונים • צפו בוידאו (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב מאיר אשכנזי, רבו החדש של כפר-חב"ד (צילום תמונה: מאיר דהן, COL; וידאו באדיבות אתר COL)

"יחי הרב מאיר אשכנזי, מזל טוב, מזל טוב", כך, בעיצומה של הלוויה היום (חמישי) בכפר חב"ד, הוכתר הרב מאיר אשכנזי למלא את מקום אביו כרבו של היישוב.

הבוקר, נערכה בכפר חב"ד הלוויתו של הגאון הרב מרדכי שמואל אשכנזי זצ"ל, רבו של היישוב, שנפטר אתמול בפתאומיות בעקבות אירוע לבבי. מסע הלוויה המשיך לעבר בית העלמין בטבריה שם ייטמן.

לקראת סוף מסע הלוויה בכפר חב"ד, הודיע הרב יוחנן גוראריה, חבר בית דין רבני חב"ד בארץ, על הכתרתו של הבן הבכור, הרב מאיר אשכנזי, כרבו של כפר חב"ד במקומו של אביו זצ"ל.

"על פי בקשתך רצונך וצוואתך, כבוד הרב", פתח הרב גוראריה, "ועל דעת המקום, בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, ועל דעת הקהל, ועד כפר חב"ד הרוחני והגשמי, וגבאי בית הכנסת ותושבי כפר חב"ד - מכתירים אנו בזה את הרב הגאון, הרב החסיד, רבי מאיר בן הרב הגאון החסיד הגדול רבי מרדכי שמואל לרבו של כפר חב"ד".

לאחר מכן הכריז הרב גוראריה: "יחי הרב מאיר בן הרב הגאון מרדכי שמואל בן הרב משה שהיה ברב בתל אביב בן הרב מאיר רבו של שנגחאי, שיאריך ימים על ממלכתו עד ביאת משיח צדקנו ממש", והקהל שאג: "אמן".

ההכתרה הסתיימה בקריאות: "מזל טוב, מזל טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר