מפלגת "עוצמה יהודית" נגד נפתלי בנט. צפו

מפלגת "עוצמה יהודית" עולה להתקפה כנגד יו"ר מפלגת "הבית היהודי" נפתלי בנט, ובסרטון שהפיצה, מוצג בנט כאדם זגזגן, בין היתר על שחרור מחבלים וארגון להב"ה. צפו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום וידאו: עוצמה יהודית; תמונה: Amir Levy/FLASH90)

המאבק על קולות הימין מתרחב: לראשונה מאז הכרזתם על התמודדות במפלגה חדשה, "עוצמה יהודית", המפלגה עולה להתקפה כנגד יו"ר מפלגת "הבית היהודי" נפתלי בנט, ובסרטון שהפיצה הבוקר (ראשון), מוצג בנט כאדם זגזגן.

בסרטון תחת הכותרת "נפתלי בנט חומר למחשבה", אומר הקריין כי "נפתלי בנט פרץ אלינו לתודעה לפני שנתיים כשכולו כריזמטי ומלא אישיות, סחף אחריו בעיקר צעירים".

מיד לאחר מכן מוצגים כמה החלטות ואמירות של יו"ר הבית היהודי, שכמה ימים לאחר מכן חזר בו. כך למשל בנושא שחרור אסירים צוטט בנט כאומר כי "מחבלים צריך להרוג, לא לשחרר". כמה ימים לאחר מכן הכחיש את האמירה שצוטטה בשמו ואמר: "לא אמרתי שאם תופסים מחבלים צריך פשוט להרוג אותם".

קודם שחרור המחבלים אמר בנט כי "זהו אות קלון למדינה", אולם כמה ימים לאחר מכן אמר: "אני יכול לחיות עם זה".

באשר לארגון להב"ה - למניעת התבוללות בארץ הקודש, מובא בסרטון צילום מסך מכתבה שפורסמה ב"כיכר השבת" בה צוטט בנט כאומר כי הארגון גרם להתבוללות.

בעוצמה יהודית הזכירו את הראיון שגרם לסערה במערכת הבחירות הקודמת שבה אמר בנט בראיון לניסים משעל בערוץ 2 כי היה מסרב לפנות בתים של יהודים. אך כמה ימים לאחר מכן חזר בו ואמר: "קיימו את הפקודות אחרת לא יהיה לנו צבא".

במפלגת עוצמה יהודית המתמודדים גם על קולות בוחרי הימין המצביעים לבנט, טרם החליטו האם להתמודד עם מפלגתו של אלי ישי וטרם פרסמו את רשימתם לכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר