אורי אורבך מבקש: תתפללו לרפואתי

השר לענייני אזרחים וותיקים אורי אורבך ממפלגת 'הבית היהודי', מבקש להתפלל לרפואתו עקב טיפול רפואי שהוא אמור לעבור. השר נפתלי בנט הצטרף לבקשה (אקטואליה)

אורי אורבך (Yossi Zamir/Flash90)

השר לענייני אזרחים וותיקים אורי אורבך ממפלגת 'הבית היהודי', ביקש מאוהדיו להתפלל לרפואתו השלימה עקב טיפול רפואי דחוף ומשמעותי אותו עתיד לעבור.

בדף הפייסבוק כתב אורבך: "יקיריי, כעת אני חייב להקדיש את הזמן לטיפול דחוף ומשמעותי למען בריאותי. תודה על תפילותיכם ודאגתכם. הימנעו נא מביקורים ומהפצת שמועות. בעזרת ה' ושלוחיו הרופאים אני מקווה לחזור לבריאות איתנה בתוך כל שאר חולי ישראל".

גם השר נפתלי בנט, הצטרף לקריאה ובדף הפייסבוק שלו כתב: "חברי האהוב והיקר לי כאח, השר אורי אורבך, זקוק לתפילות של כולנו לרפואתו".

"אנא, עם ישראל כולו, בדקות הקרובות שאו תפילה כל אחד בדרכו, ובקשו רפואה שלמה לאורי שרגא בן פנינה", הוסיף בנט.

מדוברות בית החולים 'שערי צדק' נמסר כי "השר אורי אורבך אושפז לפני כשבועיים במרכז הרפואי שערי צדק להמשך טיפול במחלה המטולוגית ממנה הוא סובל. בשבת חלה הידרדרות לא צפויה. כעת חל שיפור במצבו אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה. השר אורבך ומשפחתו מבקשים להמשיך להתפלל לרפואתו".

אשתקד אושפז אורבך לתקופה של מספר שבועות בבית החולים שערי צדק בירושלים. דבר אשפוזו נשמר בסוד, כשמקורביו ניסו למנוע את דליפת הסיפור לתקשורת, אך בקבוצות וואטסאפ שונות החלו לצוץ הודעות שסיפרו כי מצבו של השר קשה מאוד. אז נאלץ השר להגיב.

ביום חמישי שעבר בעת הצגת נבחרת הבית היהודי נעדר אורבך מהכנס בכפר המכבייה ובשמו נמסר כי הוא לקה בשפעת, שכעת מתברר כאירוע רפואי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר