תל אביב: קונצרט הצדעה לראש העיר החילוני • גלריה

למעלה מאלף איש השתתפו בסוף השבוע בקונצרט חזנות של מכון תל אביב לחזנות, שהתקיים בהיכל בית הכנסת הגדול בתל אביב, בהשתתפות גדולי החזנים • גלריה (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: קובי הר צבי)

למעלה מאלף איש השתתפו בסוף השבוע האחרון בקונצרט חזנות של מכון תל אביב לחזנות, שהתקיים בהיכל בית הכנסת הגדול בתל אביב, בהשתתפות גדולי החזנים: דודו פישר, שי אברמסון, גדעון צלרמאיר, דניאל כלטוב, שלום סלומון, אלי ואלס, וראובן פינסקי.

את הקונצרט ליוו אנשי מקהלת מכון תל אביב לחזנות בניצוחו של החזן נפתלי הרשטיק שאליו הצטרף המנצח מאיר בריסקמן. על הפסנתר היה המוזיקאי ריימונד גולדשטיין שניהל מוסיקאלית את הקונצרט בידי אמן.

האירוע שהתקיים בבית הכנסת הגדול בתל-אביב, סימן את התחדשותו של בית הכנסת לאור כניסתו של שלמה פיבקו לתפקיד נשיא בית הכנסת.

במהלך הקונצרא נשאו דברים ראש העיר תל אביב רון חולדאי, רבה הראשי של תל אביב הרב ישראל מאיר לאו, חבר הכנסת שי פירון ודן להט, בנו של ראש העיר המיתולוגי של תל אביב, שלמה להט (צ'יץ) לזכרו נערך הקונצרט.

מפיק הערב יעקב גרודקה, מספר כי "הקונצרט הנוכחי הוא ראשון בסדרת קונצרטים איכותית של מכון תל אביב לחזנות, בניהולו של החזן נפתלי הרשטיק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר