חבר הוועדה הרוחנית של יתד נאמן: האייטם על רב חב"ד "יצא לא טוב"

מתברר כי לא כולם במערכת "יתד נאמן" תמכו בכתבה על רבו של כפר חב"ד הגרמ"ש אשכנזי זצ"ל. חבר הוועדה הרוחנית: "זה יצא לא טוב, כי שמו תמונה וכתבו הרבה" • האזינו (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הגרמ"ש אשכנזי על רקע גיליונות "יתד נאמן" (צילום: מאיר דהן - באדיבות COL, פלאש 90)

פטירת הרב אשכנזי והסיקור ביתד נאמן: ביום חמישי האחרון, יממה לאחר פטירתו הפתאומית של הגאן רבי מרדכי שמואל אשכנזי, רבו של היישוב כפר חב"ד, יצא העיתון יתד נאמן מגדרו והעניק כתבה מעוטרת בתמונה על אישיותו ותולדות חייו של הרב.

מדובר במאורע חריג זאת על רקע המחלוקת העזה ותהום האידיאולוגית השוררת בין הציבור הליטאי לחסידות חב"ד, בפרט שכזכור מרן ראש הישיבה הגרא"מ שך יצא חוצץ כנגד חב"ד ואף כינה אותה "התנועה המשיחית".

כעת מתברר, כי לא כולם ב"יתד נאמן" היו שלמים לגמרי על הצעד הנדיר שנעשה. בהקלטה שהגיעה לידי "כיכר השבת" נשמע הגאון רבי נתן זוכובסקי, חבר הוועדה הרוחנית של העיתון הליטאי וממקורביו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, כשהוא אומר שהאייטם בנושא "יצא לא טוב".

בהקלטה נשמע הרב זוכובסקי מסביר כי "קורה לפעמים שאומרים לך לכתוב, ואתה כותב מידי הרבה, כמו במקרה של חב"ד".

הרב זוכובסקי מבהיר כי אמנם "שאלו, אני לא אומר לך שלא שאלו - ואני לא אומר ששאלו את ר' אהרון לייב, ואני לא אגיד לך אם שאלו את מי מה ומה, השאלה נשאלה ואמרו לכתוב". עם זאת הוא אומר חד משמעית כי "זה יצא לא טוב! כי שמו תמונה וכתבו מידי הרבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר