חמאס מברך על פיגוע הדקירה בתל אביב: "פעולה אמיצה"

בחמאס מברכים על פיגוע הדקירה שאירע בתל אביב ובו נפצעו קשה שבעה בני אדם. חבר הלשכה המדינית של חמאס הגדיר את הדקירה כ"פעולה הירואית" וכ"תגובה טבעית" (ביטחון)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דובר חמאס פאוזי ברהום (צילום מסך )

בחמאס כדבר שבשגרה מברכים גם הבוקר (ד') על פיגוע הדקירה שביצע צעיר פלסטיני באוטובוס בתל אביב, בו נפצעו קשה שבעה בני אדם. חבר הלשכה המדינית של חמאס, עיזת א-רישק אמר כי הפיגוע הוא פעולה הירואית ואמיצה. מדובר בתגובה טבעית על הפשעים שנעשים נגד בני העם הפלסטיני".

דובר חמאס פאוזי ברהום, בירך את עוקבי דף הפייסבוק שלו בברכת 'בוקר טוב' כשאל הסטטוס הוא מצרף תמונה של סכין, המושלכת בזירה, הנראית כזירת פיגוע.

(צילום מסך )

כאמור, הבוקר, פלסטיני תושב טול כרם בן 23 ביצע פיגוע דקירה בלב תל אביב, באוטובוס קו 40 של חברת 'דן' בעת שנסע בדרך בגין בעיר. 13 בני אדם נפצעו בהם ארבעה במצב קשה ושלושה במצב בינוני.

המחבל נמלט מהזירה אך צוות לוחמי יחידת נחשון של שב"ס, ששהה באזור לליווי עצורים, זיהה את המחבל הנמלט, ירה לעבר רגליו עד שנפל ונעצר.

מפקד צוות לוחמי נחשון, בני בוטרשווילי, שהשתלט על המחבל שחזר את שאירע: "באזור גשר מעריב זיהינו התקהלות גדולה ואנשים זועקים לעזרה. הבנו שמדובר באירוע חבלני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר