ירושלים: ראש העיר ברקת לא יתמוך במצעד התועבה

לאחר מאבק של חברי מועצת העיר ירושלים יחד עם חברי הכנסת החרדים, מסתמן כי ראש עיריית ירושלים ניר ברקת יסיר מסדר היום את ההצעה לתקצב את מצעד התועבה (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הסיר את תמיכתו ממצעד התועבה: ניר ברקת ראש עיריית ירושלים (צילום: Miriam Alster)

מאבקם של חברי המועצה וחברי הכנסת החרדים והדתיים נשא פרי וראש עיריית ירושלים ניר ברקת עתיד להסיר מסדר היום את ההצעה לתקצב את מצעד התועבה בירושלים שעתיד להיערך בעוד כחודש ברחובות העיר.

מלשכתו של סגן ראש עיריית ירושלים, צביקה כהן נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אחרי מכתבו של חכם שלום כהן, צביקה כהן שוחח עם כבר אתמול בלילה עם ראש העיר ששהה בצרפת, וזה העביר מסר כי הוא עתיד להגיע להבנה בנושא".

גורמים בסיעות החרדיות אמרו ל"כיכר השבת" כי "ראש העיר מכנס כעת ישיבת התייעצות בה יחליט כיצד לנהוג בנושא, ואם יוחלט להסיר את ההצעה מסדר היום כשתעלה היום בישיבה, הוא יבקש מחברי המועצה לא להצביע בתקציב המדובר".

האירוע המדובר יתקיים במסגרת אירוע הפסטיבל שמקיימת העירייה במשך ארבעה ימים בחודש פברואר. האירוע זכה לתמיכת תקציבית מצד העירייה לאחר מאבק שניהלו הגורמים בעומדים מאחוריו.

בעבר התנגדו לאירועים דומים כל הציבור החרדי שיצא אף להפגין ברחובות העיר ובשל כך הוצבה אבטחה כבדה בכל אזור האירוע ורחובות רבים נחסמו בשל כך. לפי כך, מסתמן כי גם הפעם תהיה אבטחה באזורי המצעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר