טרגדיה בבני ברק: בת שנה וחצי איבדה את הכרתה ונפטרה

תינוקת כבת שנה וחצי איבדה את הכרתה במהלך השינה ופונתה לבית החולים במצב קשה לאחר פעולות החייאה ממושכות. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' בשבט תשע"ה | 22.01.15
(צילום ארכיון: פלאש 90)

טרגדיה: תינוקת כבת שנה וחצי איבדה את הכרתה במהלך השינה, לעיני אימה, בביתם ברחוב רמב"ם בבני ברק. לאחר החייאה פונתה לבית החולים אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

צוותי הצלה שחשו לבית המשפחה העניקו לתינוקת טיפול רפואי הכולל ביצוע פעולות החייאה כשבסופן היא פונתה לבית החולים 'שיבא' בתל השומר כשמצבה מוגדר קשה.

בבית החולים, כשלו מאצי ההחייאה והרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

יוסי קראוס, חובש מיחידת האופנועים של ארגון 'הצלה גוש דן' סיפר ל"כיכר השבת": "הייתי בקרבת מקום כשהתקבלה הקריאה ומיד כשהגעתי ראיתי תינוקת כבת שנה וחצי מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה".

"מיד התחלתי בפעולות החייאה בסיוע כוננים נוספים כשבהמשך הצטרפו פארמדיקים של מד"א ולאחר מכן היא פונתה תוך כדי החייאה על ידי ניידת טיפול נמרץ לבית החולים תל השומר", הוסיף המתנדב.

יהודה הילדסהיים מתנדב 'איחוד הצלה' מסר: "כשהגעתי למקום נמסר לי כי האמא שהשכיבה את הפעוטה לישון איתרה בצהריים את הפעוטה כשהיא ללא הכרה, ביצענו בה פעולות החייאה עד להגעת האמבולנס שפינה אותה לבית החולים תוך כדי החייאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר