סקר חדש: ריצה משותפת של מיכאל בן ארי ואלי ישי תזכה בשבעה מנדטים

סקר שהזמינה תנועת הימין הקיצוני מעלה כי רשימה משותפת של "יחד" ו"עוצמה יהודית" תזכה בשבעה מנדטים ותפגע בכוחה של "הבית היהודי". וכמה מקבלת ש"ס? (בחירות 2015)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מיכאל בן ארי (Amir Levy/FLASH90)

סקר שבוצע על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' עבור רשימת הימין הקיצוני "עוצמה יהודית" מעלה כי ריצה משותפת עם "יחד" - מפלגת אלי ישי, תזכה אותם בשבעה מנדטים ותפגע בכוחה של "הבית היהודי". בסקר השתתפו 498 בני אדם.

לפי הסקר, במצב של ריצה משותפת למפלגת בן ארי ומפלגת ישי, הרי שהליכוד והמחנה הציוני זוכות ב-22 מנדטים, הבית היהודי זוכה ל-13 מנדטים בלבד, יש עתיד ל-11, הרשימה הערבית המשותפת זוכה גם היא ל-11 מנדטים.

"כולנו" של משה כחלון זוכה לשמונה מנדטים, יהדות התורה וישראל ביתנו זוכות לשבעה מנדטים, ש"ס ומרצ זוכות כל אחת בששה מנדטים.

בשבוע שעבר אמר ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי ל"סרוגים" כי גם במידה ומפלגתו לא תרוץ יחד עם ישי, הוא יתמודד לכנסת הבאה: "אני לא מפחד להגיד את האמת והאמת היא שיש לי שני מנדטים. אבל זה לא מעניין אותי. גם אם יהיה לי חצי מנדט אני רץ. גם אם אישתי היחידה שתצביע לי אני רץ. כי אני הולך ישר".

"מי שהעלה את אחוז החסימה הוא אשם. אנחנו מתמודדים בכל מקרה. הוא יכול להמשיך לספר סיפורים. את מי שטבון מביא? אני מביא לכל מקום בלי לצייץ פעילים ותומכים. מבחינתי הדלת של אלי ישי כבר נסגרה והדלת שלי הולכת להיסגר ביום ראשון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר