בחירות 2015

יאיר לפיד לועג: "חצי מיליון חרדים בשטח ל-200 אלף"

בכינוס בחירות שערך בתל אביב, התייחס יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד לעצרת הענק החרדית בשנה שעברה כנגד חוק הגיוס: "כתוצאה מנס אלוקי במקום שבו נכנסים מקסימום 200 אלף איש נכנסו חצי מליון" אמר לפיד בלעג. לדבריו: עברנו קריעת ים סוף להכניס לימודי ליבה לכל בתי הספר של ש"ס". צפו בוידאו (חרדים, ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90, וידאו: ישראל כהן)

במהלך כינוס בחירות שקיים בסוף השבוע (יום שישי) יו''ר יש עתיד יאיר לפיד בשכונת מגוריו רמת אביב ג', הוא התייחס לסוגיית השוויון בנטל, ולגלג על כמות המפגינים בהפגנת הענק של הציבור החרדי נגד חוק הגיוס.

"היו שתי קבוצות שכעסו על השוויון בנטל. הכי כעסו החרדים. אני מזכיר כי היתה ההפגנה הגדולה בירושלים, שבה כתוצאה מנס אלוקי במקום שבו נכנסים מקסימום 200 אלף איש נכנסו חצי מליון" אמר לפיד.

"הקבוצה השנייה זה הטהרנים, אלו שכעסו שלא הגענו לבני ברק עם אזיקים וזינזנות, ולא לקחנו את הצעירים החרדים בכוח להתגייס. להם אמרנו אנחנו לא רוצים לצאת צודקים אלא רוצים שזה יעבוד. אנחנו רוצים לייצר מהפכה חברתית אמיתית ולא רק מחיאות כפיים בטווח הקצר".

במענה לשאלה מהקהל אמר לפיד: "עברנו קריעת ים סוף להכניס לימודי ליבה לכל בתי הספר של ש"ס, וזה עוד לפני שהזכרנו את השוויון בנטל ואת כל יחסי הדת והמדינה. צריך לשמור על מה שעשינו".

בנוגע להפלת הממשלה אמר לפיד כי לא הוא יזם זאת ואף ניסה למנוע את הדבר: "נתניהו שיכנע את עצמו שזוממים נגדו להפיל אותו מכס קיסרותו המרומם".

בעניין נסיעתו של ראש הממשלה נתניהו לנאום בפני הקונגרס אמר לפיד: "אי אפשר לריב, בייחוד עכשיו כשיש נשיא דמוקרטי ומה נעשה עם עוד שנתיים יהיה שוב רוב למפלגה הדמוקרטית בסנאט? אתה לא יכול להיות בסיטואציה שבה עם חצי העם האמריקאי ואפילו יותר מחצי איתו - אתה לא מדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר