באורח נדיר: בכירים ברשת 'פוקס' נגד בנימין נתניהו

מגישים בכירים ברשת פוקס האמריקנית תקפו באורח נדיר את ראש הממשלה הישראלי בנימין נתניהו. "נתניהו ושותפיו חושבים שהאמריקנים הם חבורת מטומטמים" אמר אחד מהם (עולם)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(מארק ישראל סאלם - פלאש 90, שאטרסטוק)

המתקפה נגד נאומו המתוכנן של נתניהו בארה"ב חוצה קווים: כריס וואלאס, מגיש בכיר ברשת "פוקס" תקף בחריפות את נתניהו בעקבות תכנונו להגיע ולנאום בקונגרס כשבועיים לפני הבחירות בישראל - וזאת ללא הזמנתו של הנשיא האמריקני ברק אובמה.

בעוד וואלאס הסתפק בלהגדיר את התנהלות נתניהו כ"מעוותת", עמיתו לרשת, שפארד סמית' אמר כי "נראה שנתניהו ושותפיו חושבים שהאזרחים האמריקנים הם חבורה של מטומטמים". השניים ציינו כי הם מסכימית עם הגישה הישראלית כנגד איראן, אך הביעו התנגדות להגעתו של נתניהו לקונגרס ב"התגנבות" ותוך התעלמות מהנשיא אובמה.

גם ב'ניו יורק טיימס' תקפו בסוף השבוע את כוונתו של ראש הממשלה נתניהו לבקר בארצות הברית ולנאום בקונגרס כשבועיים לפני הבחירות בישראל מאחורי גבו של אובמה, והגדירו זאת כ"חוסר כבוד" לנשיא האמריקני.

לפי העיתון, "נתניהו מאמין שמחיאות כפיים בקונגרס באמצעות נזיפה באובמה יחזקו את התדמית שלו בישראל כמי שמסוגל לשמור על ביטחונה". בהמשך נאמר כי "קשה לראות כיצד חוסר כבוד לנשיא ארה"ב - שאפילו נתניהו אמר כי תרם באופן משמעותי לביטחונה של ישראל - יסייע למדינתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר