אסון בדרום

בחזור מהילולת בבא סאלי: פעוטה בת שנה וחצי נהרגה

פעוטה בת שנה וחצי נהרגה לפנות בוקר בתאונה חזיתית שאירעה בכביש 34 סמוך לקיבוץ גבים • בין הפצועים בתאונה: אמה של הפעוטה בת 25, אביה בן 28 שנפצע קשה, ושתי אחיותיה בנות 4 ו-6 • המשפחה הייתה בדרכה לביתה בירושלים מהילולת הבאבא סאלי בנתיבות כשאירעה התאונה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תאונה. אילוסטרציה (צילום ארכיון: פלאש 90)

טרגדיה בחזור מהילולת הבאבא סאלי: פעוטה בת שנה וחצי, בת למשפחה חרדית, נהרגה לפנות בוקר (ראשון) בתאונה חזיתית שאירעה בכביש 34 סמוך לקיבוץ גבים. בתאונה נפצעו חמישה בני אדם נוספים במצב בינוני עד קשה.

התינוקת פונתה תוך כדי החייאה לבית החולים 'ברזילי' באשקלון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. בין הפצועים בתאונה שפונו לבית החולים: אמה של הפעוטה בת 25, אביה בן 28 שנפצע קשה, ושתי אחיותיה בנות 4 ו-6.

פצועה נוספת, אישה כבת 50, נהגה ברכב הנוסף שהיה מעורב בתאונה.

מפרטים ראשונים עולה כי מדובר במשפחה חרדית שהיו בדרך לביתם בירושלים בעת שחזרו מהילולת הבאבא סאלי זיע"א בנתיבות, כאשר אם המשפחה נהגה ברכב ומסיבה שאינה ברורה שני הרכבים התנגשו זה בזה.

הפעוטה היא נכדה של אחד מגדולי רבני ברסלב בירושלים.

חובש בכיר במד"א רועי פולק והפרמדיק יוסי קיטרו, סיפרו: "כשהגענו ראינו במרכז הכביש שני כלי רכב עם פגיעות פח קשות בחזית. הפצועים שיצאו מהרכבים התהלכו במקום כשהם בהכרה".

"עובר אורח רץ אלינו לניידת טיפול נמרץ כשבזרועותיו תינוקת כבת שנה וחצי מחוסרת הכרה, עם חשד לפגיעת ראש קשה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה ומתן תרופות. פינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית חולים, אך כשהגענו הרופאים נאלצו לקבוע את מותה", הם מספרים.

פרמדיק מד"א משה מור סיפר כי "חמישה פצועים שחילצו את עצמם מהרכבים היו בהכרה מלאה, הנהגת של אחד הרכבים, אישה כבת 50, סבלה מפגיעות בגפיים".

על המצב של בני המשפחה הוא סיפר כי "האישה (בהריון) התלוננה על כאבי בטן והגבר סבל מפגיעת בטן וחזה, ושני ילדיהם, סבלו גם הם מפגיעות בטן וחזה. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית חולים ברזילי כשמצב כל חמשת הפצועים מוגדר בינוני עד קשה".

מהמשטרה נמסר כי מדובר ב"תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים. דווח על חמישה נפגעים קל - בינוני. תינוקת כבת שנתים פונתה למרכז הרפואי ברזילי ונפטרה בהמשך. שוטרי הזרוע המבצעית של אגף התנועה טיפלו בזירת התאונה וחקירת נסיבותיה נמשכת. המשך דוברות אגף התנועה".

מבית החולים 'ברזילי' באשקלון נמסר כי "עקב תאונה קשה באזור שדרות בין שני כלי רכב הובאו מספר פצועים לבית החולים ברזילי: גבר בן 28 נפצע קשה בבטנו ומנותח כעת. אישתו בת 25, הרה בשלב מתקדם, נמאת בבדיקות בחדר הלידה. אשה נוספת נפגעה במפרק הירך ותנותח".

עוד נמסר: "כמו כן הובאה ילדה בת 4 עם פגיעה בבטנה ובראשה ונמצאת בהשגחה בטיפול נמרץ ילדים. ילדה נוספת בת 6 עם פגיעה בבטנה, נמצאת בהשגחה. תינוקת בת שנה וחצי הובאה לצערנו ללא רוח חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר