חשד: גנב אלפי שקלים שנתרמו מבית הכנסת

אדם בשנות הארבעים לחייו נעצר בחשד כי גנב אלפי שקלים מרב בית הכנסת ומהגבאי. חשיפת המקרה, לאחר שרב בית הכנסת התל אביב גילה כי סכומים כסף נעלמים מארונו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: חן לאופולד, פלאש 90)

מבוכה בבית הכנסת: אחד המתפללים שהצטרף לאחרונה למניינים הקבועים נעצר היום (ראשון) על ידי המשטרה לאחר שנחשד כי גנב אלפי שקלים מרב ומגבאי בית הכנסת.

מדובר בבית כנסת הנמצא בסמטה קטנה המפרידה בין רחוב בן יהודה לרחוב זלוטופולסקי בתל אביב, שבו כולם מכירים אחד את השני. לפני מספר חודשים הצטרף למניין מתפלל נוסף בן 40, תושב העיר שהחל לפקוד בקביעות את המקום. באחת הפעמים לדבריו אחז בו רגע של חולשה, הוא פתח את ארונו של רב בית הכנסת וגנב 3,000 שקל שנתרמו על ידי המתפללים.

לפני כשלושה חודשים הגיע רב בית הכנסת "רמה" להתפלל, כשנכנס הבחין כי מהארון האישי שלו נגנב סכום כסף שנתרם על ידי המתפללים המגיעים לתפילת הבוקר.

גניבת הכסף עוררה את חשדם של המתפללים והם ניגשו לבדוק את הארונית של גבאי בית הכנסת, שכן גם בארונית זו מוחזקים כספי תרומות. כשפתחו את הארונית גילו כי גם ממנה נעלמו כמה אלפי שקלים שאף הם נתרמו על ידי המתפללים.

בעקבות הגניבה הוגשה תלונה בתחנת לב תל אביב בפיקודו של נצ"מ יאיר חצרוני. החקירה הועברה לידי ראש משרד החקירות בתחנה ובמהלך סוף השבוע הצליחו החוקרים לאתר חשוד במעשה.

החשוד, תושב העיר סיפר לחוקרים כי הצטרף למניין המתפללים במהלך החודשים האחרונים. בהמשך סיפר כי באחד מימי חודש נובמבר האחרון בעת שנכנס לבית הכנסת ביקש לקרוא מאחד מספריו של הרב, פתח את הארונית ולאחר שהבחין במעטפה מלאה בכסף אחז בו רגע של חולשה והוא החליט לקחת את הסכום שהיה בה.

החשוד במעשים יובא היום לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו במספר ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר