פ"ת: המשטרה תגברה את האבטחה סביב ראש העיר

המשטרה תגברה את האבטחה סביב ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן לאחר שתושב העיר תקף אותו בעת שסייר עם מנכ"ל העירייה יעקב ממן באחת השכונות בעיר (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
איציק ברוורמן עם אוריאל בוסו מש"ס (צילום ארכיון: באדיבות המצלם)

המשטרה תגברה את האבטחה סביב ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן לאחר שתושב העיר תקף אותו בעת שסייר באחת השכונות בעיר.

האירוע התרחש כאשר תושב העיר בן 49 הבחין בראש העיר ומנכ"ל העירייה יעקב ממן הולכים יחדיו בשכונת עמישב בעיר. התושב לא היסס ותקף את השניים תוך שהוא מטיח בהם האשמות וקללות. אזרח אחר שהיה באותה עת במקום וראה את המתרחש ניסה להגן על השניים אך התושב תקף גם אותו.

על פי החקירה הראשונית עולה כי החשוד תקף את ראש העיר לאחר שהוצא צו סגירה לדוכן שבבעלותו. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת משטרת פתח תקווה.

חזי חקאק דובר העירייה אישר את הפרטים ומסר בתגובה ל"כיכר השבת": "ראש העיר הותקף באופן מילולי קשה ובוטה על ידי אחד התושבים משום שברוורמן חתם על צו סגירה לעסק לא חוקי שמשפחתו מנהלת".

לדבריו, "התושב התקיף באגרופו את אחד התושבים שניסה להגן בגופו על ראש העיר (והתלונן נגדו במשטרה). גם מנכ"ל העירייה הותקף באופן מילולי כשחצץ בינו לבין ראש העיר. המנכ"ל הגיש תלונה במשטרה. לאור הנסיבות, המשטרה החליטה לתגבר את האבטחה על ראש העיר".

זו אינה הפעם הראשונה שבה המשטרה מתגברת את האבטחה סביב ראש העיר. בתקופת הבחירות איציק ברוומן - אז מועמד לראשות העיר, הסתובב עם מאבטח צמוד וזאת עקב איומים. תקופה קצרה אחרי בחירתו וכינונה של הקואליציה הגיע תורו של ממלא-מקומו אוריאל בוסו מש"ס שהסתובב עם מאבטחים במשך תקופה ארוכה וזאת עקב מטען שהוצמד לרכבו ובנס לא הופעל כשהיה ברכבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר