הגר"מ מזוז במתקפה: "גפני וליצמן שקרנים" • האזינו

הגאון רבי מאיר מזוז, מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד - העם איתנו' יוצא במתקפה נגד כל המפלגות החרדיות ואומר כי יחד "תקום על אפם וחמתם של כל השונאים שלה" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי מאיר מזוז (צילום: דובי קורן)

בחירות 2015 • מתקפה: מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד - העם איתנו' הגאון רבי מאיר מזוז יוצא במתקפה חריפה על המפלגות החרדיות ש"ס, 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל'.

במהלך שיעור שמסר אמש (מוצאי שבת) התייחס הגר"מ מזוז לאמירות של חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני באשר לנזק העצום שיכול להיות לציבור החרדי במידה ואלי ישי לא יעבור את אחוז החסימה.

"רבותי, מה שאמרו גפני וליצמן על הרב אלי ישי, לא להאמין להם ולא לשמוע להם, כל מה שאמרו זה שקר, קנאה ושנאה", תקף הרב מזוז.

הגר"מ מזוז קרא לח"כים החרדים לטפל ב"בעיות שלהם", כלשונו. "עד שיטפלו באלי ישי - שיטפלו בעצמם, יש להם מריבות מכאן עד לב השמיים, בין 'עץ' ל'דגל'. הם רבים על שטויות והבלים, אלי ישי לא בא להרוס את עולם התורה, ההיפך - הוא בא לבנות אותה".

בהמשך הדברים יוצא הרב מזוז במתקפה חריפה נגד תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי: "אחרי שמפלגת ש"ס הוציאה מכלל ישראל אנשי מסוימים, הם הלכו אחרי השמאל, וילכו אחרי ההבל ויהבלו".

"יחד, זה המפלגה החדשה, היא תקום על אפם וחמתם של כל השונאים שלה, כולם יודעים מה אמר מרן הרב עובדיה יוסף על משה גפני, לא צריך לחזור על הדברים האלה", הוסיף הרב מזוז מבלי לפרט.

"שכל אחד יטפל בבעיות שלו, לא להתערב בדברים של אחרים, הרב שטיינמן, שיהיה בריא, אמר שהוא לא מתערב בחכמי ספרד, שגם הם ילמדו לקח מזה", סיים הגר"מ מזוז את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר