לקראת איחוד?

אלי ישי דורש להציב את בן ארי במקום השישי ברשימה

גורמים במפלגת 'עוצמה יהודית' של מיכאל בן ארי אומרים כי ישנה התקדמות במו"מ לריצה משותפת עם מפלגתו החדשה של אלי ישי. ל"כיכר השבת" נודע כי ישי דורש להציב את בן ארי במקום השישי ברשימה לאחר שיתחייב להישמע לרב מאיר מזוז. ב'עוצמה יהודית' מבהירים כי יסכימו רק למקום הרביעי (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי ומיכאל בן ארי (צילום: Edi Israel, Tomer Neuberg - פלאש 90)

בחירות 2015: ביום חמישי הקרוב יסגרו הרשימות לכנסת הבאה, עד אז יצטרכו המפלגות לקבוע את שמות ומקומות המועמדים שלהם, כך שאם ח"כ אלי ישי יצרף, טכנית, את ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי למפלגתו זה יצטרך להתבצע עד סוף השבוע הקרוב.

גורמים במפלגת 'עוצמה יהודית' בראשות בן ארי מדווחים בשעות האחרונות על התקדמות במשא ומתן, וזאת לאחר שבועות שישי סרב להיפגש עם בן ארי או לקיים איתו שיחות רשמיות.

בסביבת ישי מאשרים כי אכן בן ארי מקיים עמם שיחות, לדברי גורם במטה ישי, אכן הוא שוקל ברצינות לצרף את בן ארי לרשימה בכדי לא לאבד את קולות הימין המזוהה עם בן ארי וברוך מרזל.

ל"כיכר השבת" נודע כי אלי ישי דורש להציב את בן ארי במקום השישי מאחר ובמפלגת 'יחד' סבורים כי בן ארי שווה כעשרת אלפים קולות בלבד ומאחר והוא מתכוון לרוץ בכל מקרה, הרי שחבל מבחינתם על הקולות שלו שילכו לאיבוד.

בנוסף, דורש ישי במהלך השיחות העקיפות ביניהם כי מיכאל בן ארי יתחייב להישמע לכל הוראותיו של הרב מאיר מזוז.

גורמים במפלגה אומרים ל"כיכר השבת" בתגובה כי הדרישה שלהם היא רק על המקום הרביעי וכי לא יסכימו לקבל את המקום השישי.

במפלגת "עוצמה יהודית" אומרים ל"כיכר השבת" כי "גם אנשי ישי יודעים מצויין שבאנו נדיבים מאוד למשא ומתן. לפי יחסי הכוחות היינו יכולים לבקש ריצ'רץ מקום שני, רביעי ושישי לנו. למרות זאת לא נעשה זאת כי אותנו מעניין אידאולוגיה.יחד עם זאת ללא מקום ריאלי לבן ארי שמייצג עשרות אלפי קולות - לא נתמודד".

"מקום שישי של רשימת ישי עם כל הכבוד לא על הפרק אלא עבור השני שלנו. בן ארי יהיה ברביעיה אחרת נרוץ לבד", הם מבהירים.

יצוין כי בסקר מכון 'פאלנס' שהוזמן על ידי בן ארי מעלה כי במצב בו שתי המפלגות יתאחדו הם יגרפו בשבעה מנדטים בזמן ש'הבית היהודי' ירדו לשלושה עשר מנדטים, שלושה פחות מהמספר בסקרים האחרונים.

בסוף השבוע כתב בן ארי בדף הפייסבוק שלו כי "אלי ישי מסרב להיפגש איתי. אלפים ברחבי הארץ שואלים אותי שוב ושוב: "למה אתה לא מתמודד עם ישי? למה אין אחדות?".

לדברי בן ארי: "זו התשובה: כבר חודש וחצי אני מבקש פגישה עם ישי, להקמת רשימה משותפת טכנית, לבחירות. ללא זהות אידאולוגית. זו דרישת הציבור, ההיגיון והאחריות. אך הוא מסרב להיפגש איתי ומתעקש להתמודד לבד. כשיועציו אומרים לו שהוא ׳מקבל את המצביעים של בן ארי".

"ההתמודדות שלנו היא אידאולוגית ולא התחילה בעקבות סכסוך כלשהו, אלא מתוך דבקות בעמדות" הוסיף בן ארי וכתב: "חבל שלמרות הסקרים, ישי מתעקש להתנהג בחוסר אחריות ובסירוב מאוד תמוה להיפגש איתי. חשוב לציין, שהשמועות שמפיצים בסביבתו שאני מערים קשיים חסרי שחר, לא נפגשנו, לא דיברנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר