מבזק כיכר TV

בתו של הרב עובדיה: "ישי גילה חוסר נאמנות לאבא"

הרבנית עדינה בר שלום, בתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל וחברת מועצת הנשים של ש"ס, תוקפת את אלי ישי: "מה שהוא עשה עכשיו זה חוסר נאמנות" • לדבריה: "חוכמה מאוד קטנה לכבד את אבא בתפקיד היושב ראש" • עוד במבזק: ימים גורליים בש"ס, טרגדיה בחסידות ברסלב מסע האדמו"ר מגור • צפו (כיכר TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: אלימלך פלאם; תמונה: יונתן סינדל - פלאש 90)

בחירות 2015: תנועת ש"ס ניצבת השבוע בפני ימים גורליים עבור חברי הכנסת. מועצת חכמי התורה תתכנס בשעות הערב של יום חמישי ותכריע מי מבין חברי הכנסת ישובץ במקום ריאלי ומי יוצב במקומות האחרונים ולמעשה יודח מהמפלגה.

דרעי ימליץ למועצת החכמים להכניס לפחות שני שמות חדשים בשביעייה הראשונה והריאלית לפי כל הסקרים, במקומם של אריאל אטיאס ואלי ישי.

צריך לציין כי בחלק מהסקרים האחרונים ש"ס זוכה לתשעה מנדטים, מה שיקל על דרעי בקרב מול חברי הכנסת מי ישובץ במקום שנחשב לריאלי.

בינתיים, הרבנית עדינה בר שלום, בתו של מרן הרב עובדיה יוסף וחברת מועצת הנשים של ש"ס, יוצאת במתקפה חריפה על אלי ישי שפרסש מש"ס והקים את מפלגת 'ביחד'.

בראיון לאתר 'מאמא' היא מתייחסת לסיסמת הבחירות של אלי ישי - "בכל ביתי נאמן הוא", ואומרת כי ישי גילה חוסר נאמנות לאביה.

"אבא חיבב אותו מאוד", אומרת הרבנית בר שלום על אלי ישי: "ואבא הדגיש 'בכל ביתי נאמן הוא' כשהוא היה נאמן לאבא, מה שהוא עשה עכשיו זה חוסר נאמנות, זה לא ציון שאני נותנת, אבל אדם שרוצה להיות נאמן לכל השנים, מבטל לפעמים את דעתו, את האגו שלו, בשביל להישאר נאמן לדרך".

"הדרך שלו מובנת לי, אני מתכוונת מצד האגו, אבל אני לא מקבלת אותה מצד זה שהוא היה צריך להמשיך לכבד את אבא", הוסיפה בתו של מרן הרב עובדיה.

לסיום אמרת הרבנית בר שלום: "זו חוכמה מאוד קטנה לכבד את אבא בתפקיד היושב ראש".

עוד בכיכר TV

> טרגדיה קשה בחסידות ברסלב: פייגא חנה הרוש ע"ה, נכדתו בת השנה וחצי של הרב שלום ארוש נהרגה לפנות בוקר בתאונה, בזמן ששבה עם משפחתה מהילולת הבבא סאלי בנתיבות. בשעות הצהריים היא הובאה למנוחות בהר הזיתים.

> כ"ק מרן האדמו"ר מגור יצא אתמול במפתיע למסע בארה"ב. ברשתות החברתיות התעוררו גל שמועות בעקבות המסע, שהוכחשו במהרה.

> מטוס קל מסוג אולטרה-לייט התרסק הבוקר בזמן שנחת בראשון לציון סמוך למתחם הסופרלנד בעיר. המטוס עלה באש והביא למותם של שני לכודים.

> ולסיום: מה האמריקאים חושבים על החטיפים הישראלים שכולנו כל-כך אוהבים? בניסוי משעשע, טעמו נסיינים אמריקאים את החטיפים שגדלנו עליהם והביעו את דעתם.

> תחזית מזג האוויר: מחר תחול מחר ירידה בטמפרטורות, בעיקר בהרים ובפנים הארץ. מזג האוויר ייעשה מעונן חלקית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר