איחוד או קרב?

מפלגת ישי: "בן ארי סוחט אותנו, דורש מקום רביעי"

במפלגתו של אלי ישי טוענים כי מיכאל בן ארי דורש את המקום הרביעי בתמורה לבלוק טכני בבחירות, "הוא סוחט אותנו". אנשי בן ארי: "בלי עוצמה יהודית אלי ישי לא נכנס לכנסת" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מיכאל בן ארי (Tomer Neuberg/FLASH90)

בחירות 2015: לאחר שבשעות הצהריים (ראשון) היה נראה כי מפלגת 'יחד - העם איתנו' תרוץ יחד עם מפלגת 'עוצמה לישראל' בראשות מיכאל בן ארי, כעת נראה כי המחלוקות בין השניים מתרכזות במיוחד על שאלת המיקום ברשימה.

גורם במפלגת 'העם איתנו' בראשות ח"כ אלי ישי אמר הערב ל"כיכר השבת" כי "בן ארי דורש מקום רביעי ברשימה, זה לא על הפרק, הוא סוחט אותנו".

מנגד, במפלגת 'עוצמה יהודית' טוענים כי לא היו דברים מעולם ומתחילת המשא ומתן הם דרשו את המקום הרביעי: "לא היה דיבור על מקום שישי, מראש אמרנו שאנחנו מקבלים מקום רביעי".

"מדובר באיחוד טכני בלבד, לא חיבור אידאולוגי, אנחנו רצים כדי ששני הצדדים יכנסו לכנסת, בלי "עוצמה יהודית" אלי ישי לא עובר ואנחנו בלעדיו לא עוברים, חבל שעשרות אלפי קולות יילכו לפח".

מוקדם יותר אמר עו"ד איתמר בן גביר מ"עוצמה יהודית" ל"כיכר השבת" כי "מקום שישי של רשימת ישי עם כל הכבוד לא על הפרק אלא עבור השני שלנו. בן ארי יהיה ברביעיה - אחרת נרוץ לבד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר