בחירות 2015

הרכב המחנה הציוני אושר: "נתניהו זנח את החלשים"

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי הוא "זנח את החלשים". ציפי לבני, מס' 2 ברשימה: "נתניהו מפחד, הוא יודע שהוא בדרך הביתה". פעילים של המפלגה השמיעו קריאות בוז כשהוקרא שמו של הפרופסור מנואל טרכטנברג ששובץ במקום ה-11 ברשימה המאוחדת (פוליטי, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(Gili Yaari / FLASH90)

רשימת "המחנה הציוני" לבחירות 2015 אושרה הערב (ראשון) בגני התערוכה בתל אביב, היו"ר יצחק הרצוג ניצל את ההזדמנות לתקוף שוב את ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו והשיב להתקפות מימין כלפי החברים הלא ציונים לכאורה במפלגתו.

"זו נבחרת המהפך של מדינת ישראל, זו הנבחרת שתשיב לישראל את התקווה והאופק. אנחנו הציונות האמיתית" אמר הרצוג. "הנבחרת שיש לנו היא הנבחרת הכי ישראלית, הכי ערכית, הכי קשובה לציבור - וכן, היא גם הנבחרת הכי ציונית".

לדבריו: "אנחנו מייצרים לציבור ברירה אמתית, בחירה בצומת-דרכים היסטורי שבפניו אנחנו ניצבים, צומת שיש לו השפעה מכרעת על עתידנו ועתיד ילדינו. בצומת הזה יש ברירה אחת בלבד: זה או אנחנו או הוא".

"נתניהו זנח את החלשים, אנחנו נטפל ביוקר המחיה" הצהיר הרצוג. "אני מתחייב כי כבר בשנה הראשונה של הממשלה בראשותי אזרחי ישראל יתחילו להרגיש את ההבדל. אנחנו הנהגה שתשיב את אמונן של בנות בריתנו ותוביל מהלך אסטרטגי אזורי שיקטע את מעגל הדמים. אני קורא בצו 8 אזרחי לכל מי שמאס בנכלוליות, ובתחמנות, בקפאון ובחדלון".

(Tomer Neuberg/Flash90)

מספר 2 ברשימה המשותפת, ח"כ ציפי לבני, תקפה גם היא את נתניהו וטענה כי הוא מפחיד את העם: "די להפחיד את העם הזה. אנחנו לא מפחדים. מי שמפחד זה אתה, כי אתה יודע עכשיו - כמו שידעת ב-99' - שאתה בדרך הביתה".

"אנחנו לא מתכוונים לסתום את הפה. אנחנו נדבר עם כל אזרחי ישראל ונאמר להם שהם לא לבד, נאמר להם שאנחנו איתם. נאמר להם שאנחנו לא נעזוב אותם אחרי הבחירות כמו שהוא עושה. פוגשים אותי הרבה אנשים ברחוב ואומרים לי 'הפעם אתם חייבים לנצח', ואני עונה להם שהפעם ננצח" אמרה לבני.

במהלך האירוע נרשמה מבוכה כשפעילי המפלגה מחו נגד הפרופסור מנואל טרכטנברג, ששובץ במקום ה-11. הפעילים הביעו אי שביעות רצון מכך שטרכטנברג שובץ במכסת "העבודה" ולא במכסת "התנועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר