זקן רבני מרוקו הרב יהושע מאמן נבחר ל"יקיר ירושלים"

זקן רבני מרוקו הגאון הרב יהושע מאמן, נבחר לקבל את פרס "יקיר ירושלים" לצד 11 דמויות בולטות נוספות שתרמו לעיר. ראש העיר: "גאים שיש לנו בירושלים אישים כאלו" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב יהושע מאמן (צילום: מאיר אלפאסי)

אות כבוד: זקן רבני מרוקו הגאון רבי יהושע מאמן, נבחר לקבל את פרס "יקיר ירושלים". ביום שלישי הקרוב, בישיבת מועצת העיר ירושלים, תאושר הרשימה של 12 זוכי עיטור יקיר ירושלים, שנבחרו מבין 69 מועמדים על ידי וועדה מיוחדת בראשותו של השופט בדימוס יעקב טריקל, בוועדה חברה גם הגב' עדינה בר שלום.

"הקרינו מאישיותם על העיר ושתרמו תרומה יחודית לירושלים" נאמר על זוכי הפרס שבניהם נמצא גם הרב ישעיהו ליברמן מנהל סמינר 'החדש' של בית יעקב.

בהודעת העירייה על הענקת הפרס לרב מאמן נאמר: "לרב ממן יצירות תורניות רבות אשר פרסם כמו גם פרסים והוקרות מטעם עיריית ירושלים ותל אביב לספרות תורנית. הרב יהושע ממן נחשב לאחד מגדולי פוסקי ההלכה בדורנו ומהווה אבן שואבת לרבים בתחום הייעוץ הרוחני וההלכה. מאז עבר לירושלים מפיץ את תורתו על ידי מתן שיעורים בהתנדבות ברחבי העיר ועמד בראש הכולל לגמלאים".

על הענקת הפרס לרב ליברמן נכתב: "הרב ליברמן היה הראשון להפעיל בירושלים תכנית של ליווי נוער בסיכון ועומד בראש קרן צדקה בשם ארגון "בית חם" בו מתנדבות הבוגרות. היה פעיל בנושאים עירוניים כמו גם בוועדות העירייה".

"במסגרת ניהולו עסק במתן מענה לבעיות תעסוקה, קשיי למידה והשתלבות בקהילה לכלל התלמידים כמו גם שילוב החינוך במסגרות התנדבותיות שונות ומגוונות תוך הקניית ערכים של מנהיגות, הדדיות ואהבת העם הארץ. דמות מופת של חינוך ופעיל ירושלמי".

ראש העיר ניר ברקת בירך את הזוכים ואמר: "העיר ירושלים ותושביה מכבדים ומוקירים את אלו אשר שמו את ירושלים על ראש שמחתם ותרמו לעיר במשך שנים רבות. אנו גאים שיש לנו בירושלים אישים כאלו וגאים להעניק להם אות כבוד על פועלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר