פחד בחיפה

אימה: חמישה ערבים תקפו חרדים וקראו "אללה אכבר"

חמישה צעירים ערבים, בני משפחה אחת, נעצרו בחשד כי תקפו הלילה במקלות ובצינורות פלסטיק, תושבים חרדים בשכונת הדר בחיפה תוך שהם קוראים "אללה אכבר". המשטרה חוקרת האם הם קראו גם "איטבח אל יהוד". החמישה טענו כי באו לנקום על כבוד אמם שספגה היעלבות כשעברה בשכונה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90; למצולם אין קשר לנאמר בכתבה)

פחד בחיפה: חמישה צעירים ערבים, בני משפחה אחת, נעצרו בחשד כי תקפו הלילה (שני) תושבים חרדים בשכונת הדר בחיפה תוך שהם קוראים "אללה אכבר".

האירוע החמור החל סמוך לשעה 23:00 בלילה, ברחוב מיכאל בשכונת הדר בו מתגוררות משפחות חרדיות רבות.

שלושה אחים ושני בני דודים, המתגוררים בשכונה הסמוכה, הגיעו לשכונה כשהם חמושים במקל וצינור פלסטיק, והחלו להתנפל על עוברי אורח בקריאות "אללה אכבר".

המותקפים החרדים ניסו להתגונן מפני המתקפה ואחדים מהם החלו לברוח לכל עבר כשחלקם נכנסים לישיבה סמוכה. איש לא נפגע בתקיפה.

המשטרה שהוזעקה למקום ערכה סריקות והצליחה לעצור את התוקפים שהועברו לחקירה במשטרה.

מעדויות של התושבים עולה כי הערבים היו חמושים במקלות, רצועות גומי ואבנים, והם היכו את העוברים ושבים תוך קריאות "איטבח אל יהוד".

אנשים ונשים, כך לפי עד ראיה, שהיו באזור, ברחו לבתי כנסת ובנינים סמוכים ומספר תושבים חרדים השתלטו על התוקפים כשהמשטרה המשיכה במרדך אחר אחד התוקפים שברח.

החמישה, בני 10 עד 16 ובגיר אחד, הסבירו בחקירתם כי באו לנקום את כבודה של אם המשפחה שלטענתם צעדה בשכונה לפני מספר ימים ובעלי חזות חרדים העליבו אותה. המשטרה בודקת האם הם קראו גם קריאות "אטבח אל יהוד".

מפקד משטרת חיפה נצ"מ אבי אדרי הבהיר כי "ניתן להבין כי מדובר בסכסוך, בבריונות ובנקמה ולא באירוע על רקע לאומני גרידא".

הבוקר יובאו החמישה בפני בית משפט השלום בחיפה כשהמשטרה תבקש להאריך את מעצרם של ארבעה חשודים, מהילד בן ה-10 שנעצר תילקח עדות באמצעות חוקר ילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר