הליכוד: נמשך הקרב בין חוטובלי לדיכטר

בשעות הצהריים ידון בית המשפט המחוזי בעתירת ציפי חוטובלי נגד ספירה מחודשת של הקולות בפריימריז. במקביל, הקולות במחוז דן יספרו בגלל עתירה אחרת שהוגשה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

בעוד ימיים יתחיל הליך הגשת רשימת המפלגות לכנסת אולם מפלגת 'הליכוד' עדיין מתקוטטים על המקומות מאז הפריימריז.

ההכרעה בנוגע לתוצאות הפריימריז נדחתה בשל החלטת בית הדין של המפלגה כי על על המפלגה לספור מחדש את הקולות של ציפי חוטובלי ואבי דיכטר וזאת בשל טענה לאי סדרים בהצבעה בקלפיות.

חוטובלי תגיע בשעות הצהרים המוקדמות אל בית המשפט המחוזי בתל אביב יחד עם פרקליטה עו"ד אליעד שרגא, בכדי להגיש את עתירתה לבטל את הספירה החוזרת ולהותיר אותה במקום ה-20 והריאלי ברשימת הליכוד.

חוטובלי הגיעה למקום ה-20 לאחר שוועדת הבחירות של המפלגה קבעה כי חוטובלי עקפה בסופו של דבר את אבי דיכטר על חודם של 32 קולות בלבד.

ההחלטה הגיעה לאחר בדיקה נוספת שערכה הוועדה כשבתחילה עקף דיכטר את חוטובלי במאות קולות, ולאחר ספירה חוזרת התברר כי הוא קיבל 55 קולות בלבד יותר מחוטובלי אך היא לא ויתרה, עתרה שוב לוועדת הבחירות, הביאה ראיות על אי סדרים בקלפיות שונות וניצחה. דיכטר עתר ובית הדין של המפלגה החליט כאמור לפתוח את ההצבעה מחדש.

עד שתתקבל הכרעה בעניין חוטובלי, ועדת הבחירות תספור את הקולות במחוז דן וזאת משום שהתקבלה עתירתו של גדי בשארי - אחד המתמודדים במחוז שטען כי היו אי סדרים בעת הספירה. בספירה זו יכולים להיות שינויים במיקומים ברשימת המפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר