שטבון ובן גביר מתגוששים: מי פוצץ את המשא ומתן

יום אחרי שהמו"מ בין אלי ישי ומיכאל בן ארי התפוצץ, מאשים יוני שטבון כי ריצה עצמאית של בן ארי עלולה להביא לממשלת השמאל של ציפי-בוז'י". בתגובה תקף בן גביר וטען כי הוא: "מדליף, משמיץ,יוצר מחלוקות שווא, ומנסה לעשות הכל כדי לחבל במשא ומתן" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יוני שטבון עם אלי ישי (צילום: אדי ישראל - פלאש 90)

הקרב על קולות הימין: ביום שאחרי הפיצוץ במשא ומתן ביו מפלגת 'יחד - העם איתנו' ל'עוצמה יהודית", נרשמות חילופי האשמות בין הצדדים.

ח"כ יוני שטבון, מספר 2 ברשימת ישי, האשים את בן ארי בכישלון המשא ומתן ואמר: "לא ניגרר לרמת השיח המנגח הזה. לנו יש אחריות כלפי המחנה הלאומי ולכן כדי להציל את קולותיו האבודים, הצענו לו שריון במקום השישי. חבל שמסרב, מתעקש פעם אחר פעם לאבד קולות לימין. ראוי שמצביעי הימין יידעו זאת ויפנימו, ריצה עצמאית של בן ארי עלולה להביא לממשלת השמאל של ציפי-בוז'י".

מנגד, עו"ד איתמר בן גבר, ממפלגת 'עוצמה יהודית' תקף את שטבון וטען כי הוא "מדליף, מתדרך עיתונאים, משמיץ , יוצר מחלוקות שווא, ומנסה לעשות הכל כדי לחבל במשא ומתן".

לדבריו: "כל כמה שעות מתפרסם ספין נוסף ולפיו יש מחלוקת כזאת או מחלוקת אחרת - שיהיה ברור, אין למעשה מחלוקות אידיאלוגיות שהרי ברור, שאנחנו מצטרפים לבלוק טכני ולא הופכים לחלק מסיעת ישי, אם ישי רצה לחבור לאורי אריאל שהוא הרבה פחות חרדלי מאנשי עוצמה יהודית אין שום סיבה מהותית שלא יהיה בלוק טכני בין המפלגות שלנו".

"לא ניתן להשפיל אותנו עד עפר" הוסיף בן גביר. "כל מפלגה אחרת הייתה דורשת במקומנו את המקומות שני ורביעי, קל וחומר לאור כל הסקרים האחרונים, אך אנחנו אנשי אידיאלוגיה ולא כיסאולגיה ולכן ביקשנו רק את המקום השלישי או הרביעי ונציג נוסף במקום השישי".

"יכול להיות שפרשו אותנו לא נכון, והרצון שלנו להעמיד בלוק טכני שיסייע לישי ושטבון לעבור את אחוז החסימה, אולי התפרש בקרב מקצת האנשים בעם איתנו כחולשה - אנחנו מאוד אוהבים את אנשי העם איתנו וחושבים שהחיבור הוא חשוב למען עם ישראל ארץ ישראל ובעיקר תורת ישראל.

"אך אם ידחקו אותנו לפינה אנחנו נגיש רשימה, יכול להיות שמחכים להחלטות בבית היהודי, אך בכוונתנו לפרסם רשימה בזמן הקרוב - יש לנו אחריות כלפי כל הציבור הגדול שתומך בנו ולא יילך לבחור אם ד"ר בן ארי לא יהיה במקום ראלי - לא ניתן שיקבלו את הקולות שלנו, אך לא יכניסו את הנציג שלנו", סיכם בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר