רכבת החיסכון של Mekimi

Mekimi, רשת האופנה הפופולרית לנשים ולנערות מכריזה על חנות עודפים חדשה בעיר באר שבע. החנות החדשה היא הזדמנות לחיסכון ענק - אלפי פריטים ב-29-99 (משפחה)

אלפי מוצרים בהנחות ענק: חנות העודפים של מקימי (צילומים: אמיר יהל)

Mekimi, רשת האופנה לנשים וצעירות ממשיכה להפתיע, והפעם מכריזה על סניף Mekimi באר שבע כחנות העודפים של המותג הפופולרי המקנה הנחות ומחירים נוחים.

רשת Mekimi נותנת הזדמנות אדירה לנשים וצעירות תושבות הדרום וגם לאלה שרוצות לעלות על הרכבת המהירה לבאר שבע. הרשת מעמידה לרשות קהל הלקוחות אלפי פריטי Mekimi במחירים: 29- 99 ₪ לפריט. הקולקציה מציעה שמלות, חצאיות, חולצות, סריגים, אקססוריז ועוד במחירים ששווה לנסוע בשבילם עד לבאר שבע!

מעתה, אפשר למצוא פריטים מן הקולקציות הקודמות בהנחות משמעותיות. המהלך נועד לספק מענה ללקוחות החברה המבקשות ליהנות "עוד קצת" מהפריטים הקודמים.

עמרם ביטון, מנכ"ל החברה מסביר כי למשרדי החברה מגיעים כל העת בקשות של לקוחות המבקשות לרכוש פריטים מקולקציות קודמות, ואולם, עד כה כללה מדיניות החברה הנחיה לחנויות להסיר את הפריטים הישנים כל אימת שהגיעה לחנויות קולקציה חדשה, ע"מ לוודא שעל המדפים יהיו רק פריטים חדישים ומעודכנים מהקולקציה האחרונה. "אם אנחנו יכולים לסייע ללקוחותינו הנאמנות ולספק את פריטי החברה האהובים מעודפים בהנחות ענק, נשמח לעשות זאת בחנות העודפים".

המשמעות המיידית של ההכרזה היא הוזלה ומבצעים מיוחדים על סטוקים, עודפים וייבוא מיוחד של פריטים שונים שלא ניתן להשיג בשאר חנויות הרשת. בהחלט שווה לברר מתי הרכבת הקרובה יוצאת לדרך...

חנות האאוטלט (עודפים) של Mekimi באר שבע, ממוקמת ברחוב דרך חברון 60 בעיר, סמוך ל'ביג', במתחם מסעדת 'אווז הזהב'.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית