מבחר: 90% מהבוגרות מצאו עבודה

יום הצגת פרוייקטים לסיום לימודים במסלול ריפוי בעיסוק התקיים במכללת מבח"ר. שלי מרכוס העומדת בראש המסלול: "90% מהבוגרות עובדות בתחום ונהנות" (לימודים)

כיכר השבת | מקודם |
(יחסי ציבור)

במכללת מבחר התקיים בשבוע שעבר יום הצגת פרוייקטים של בוגרות מסלול ריפוי בעיסוק. הבוגרות הציגו שלל פרוייקטים בתחומי ריפוי בעיסוק לגילאי ילדים, מבוגרים עם מוגבלויות וכן בתחום בריאות הנפש.

הפרוייקטים בוצעו במהלך חודשי העבודה המעשית שהסתיימו בשבוע שעבר - בקליניקות שונות. גב' שלי מרכוס העומדת בראש מסלול ריפוי בעיסוק מטעם אוני' חיפה במכללת מבח"ר אומרת כי "אני שמחה שאנחנו מלווים כבר מחזור שביעי של מסלול ריפוי בעיסוק שמסיים את הלימודים.

אנחנו בודקים את השמת הבוגרות שלנו ומתברר כי 90% מהבוגרות אכן עובדות בתחום אותו למדו ונהנות מסיפוק מקצועי ושכר הולם". במהלך האירוע, בו נכחו הבוגרות, בני משפחותיהן, צוות ההדרכה הקליני וסגל ההוראה של אוני' חיפה, הוצגו כשלושים פרוייקטים שונים – פרוייקטים שמקדמים את פעילות הקליניקות בהן ביצעו הבוגרות את שלב העבודה המעשית.

"אחת הבוגרות הכינה, ביחד עם צוות הקליניקה לטיפול ביד נוקשה בבית החולים ברזילי – פרוטוקול חדשני לטיפול בקליניקה וכן הדרכה למטופלים כיצד לבצע טיפול עצמאי ליד הנוקשה בבית. בוגרת נוספת הכינה חוברת הדרכה, המיועדת להורים לילדים הסובלים ממחלת ה-CP .

החוברת מכילה משחקים ואימונים שונים בהם מתרגלים ההורים עם הילדים מרכיבי תפקוד כהכנה לעצמאות בהלבשת הילדים בבוקר – פעולה שעבור רובנו היא פעולה פשוטה ואוטומאטית. אולם, עבור ילדים עם CP מדובר במשימה מורכבת מאד. פרוייקט חשוב מאד שהוצג בערב היה קטלוג כסאות גלגלים המצויים בשוק בישראל, עבור ילדים עם מוגבלויות פיזיות שונות..

הקטלוג מכיל את כל סוגי הכיסאות והאביזרים הנלווים אליהם. מטרת עריכת הקטלוג הינה סיוע למרפאות בעיסוק בבחירת הכיסא האופטימאלי עבור המטופלים שלהם – בלחיצת כפתור אחת ניתן לקבל את כל המידע הרלוונטי" אומרת גב' מרכוס. מסלול ריפוי בעיסוק מוצע במכללת מבחר לנשים בלבד והתואר מוענק ע"י אוני' חיפה. תקופת הלימודים נמשכת על פני שלוש וחצי שנים. בוגרות המסלול נהנות ממקצוע פרא רפואי מבוקש, סיפוק מקצועי מטיפול ושיקום ילדים ומבוגרים הזקוקים לריפוי בעיסוק וכמובן משכר נאה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר