נתניהו מגיב לעדויות נגד שרה: "להפיל את הליכוד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום בדף הפייסבוק שלו למה שכינה "ההתנפלות התקשורתית על רעייתי שרה", זאת בעקבות פרסום העדויות של עובדי מעון ראש הממשלה כנגדה. "קמפיין רק לא ביבי הפך לקמפיין רק לא שרה, הכל כדי להכפיש ולהפיל את שלטון הליכוד בראשותי" (חדשות)

דודי סילבר | כיכר השבת |
בנימין ושרה נתניהו (פלאש90)

משיב מתקפה: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום למה שהוא כינה 'ההתנפלות התקשורתית', בעקבות פרסום העדויות של עובדי בית ראש הממשלה כנגד שרה נתניהו.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו כתב נתניהו: "ההתנפלות התקשורתית על רעייתי שרה היא שפל נוסף ביחסם של גורמים מובילים בתקשורת הישראלית, שאינם בוחלים באמצעים כדי לפגוע בי ובדרכי הפוליטית".

"קמפיין 'רק לא ביבי' הפך לקמפיין 'רק לא שרה' - הכל כדי להכפיש, לקטרג, לתקוף, לעשות הכל כדי להפיל את שלטון הליכוד בראשותי ולסלול את דרכו של השמאל", האשים נתניהו.

"אז הנה, אכתוב זאת כאן בצורה הברורה ביותר: מי שרוצה לתקוף את מדיניותי בצורה עניינית - מוזמן. עזבו את משפחתי", סיים.

אמש (ראשון), הגיש מני נפתלי, ששימש כאב בית במעון ראש הממשלה, לבית הדין האזורי בירושלים את תצהירי העדים בתביעה שהגיש כנגד הזוג נתניהו.

אחד העובדים לשעבר, גיא אליהו, העיד כי העובדים חששו מהתקפות הזעם של שרה "בפרט לאחר שהיא שתתה כמויות משמעותיות של אלכוהול, שאני ועובדים אחרים העלינו לחדרה מדי יום".

עוד העיד אליהו כי באחד הפעמים אחרי שעזב את הבית, "שוב הוזעקתי בחזרה מביתי למעון ראש הממשלה, גם הפעם היה מדובר בשעת לילה מאוחרת, אך הפעם הוחזרתי בכדי לברך את אשת ראש הממשלה בברכת לילה טוב, כשהיא נוזפת בי שעליי ליידע אותה באופן אישי כשאני מסיים את עבודתי ולהיפרד ממנה בברכת לילה טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר