דנינו מגיב לחקירת הניצב: "קשה, מביך ומתסכל"

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו התייחס היום לפרשיית חקירת הניצב בחשד לביצוע מעשים חמורים ואמר כי זה מחייב טיפול שורש. הוא קרא לאזרחים: "לסמוך על המשטרה". קודם לכן ביקש דנינו מהניצב להתפטר מתפקידו (חדשות, בארץ)

דודי סילבר | כיכר השבת |
המפכ"ל רנ"צ יוחנן דנינו (פלאש90)

הטלטלות במשטרה: המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו התייחס היום (שני) לפרשיה החדשה שהתפרסמה הבוקר, על הניצב שנחקר בחשד למעשים חמורים.

בהצהרה שנשא במרכז ללימודי משטרה בקריית אתא אמר דנינו: "אנחנו אכן נמצאים בעיצומו של משבר שעובר על הארגון אבל מהמשבר הזה אנחנו נצא ממנו מחוזקים".

"צבר האירועים קשה, מביך מתסכל, זה אירוע מאוד חמור שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום והוא מצטרף לסדרת אירועים שבהם היו מעורבים בכירים בארגון. סדרת האירועים פוגעת באימון הציבור והם מחייבים טיפול שורש", הודה דנינו.

לדבריו, "הוכחתי לאורך הקדנציה שלי שאני לא אתפשר על נורמות וערכים. מי שיעבור על הדרך, לא ישאר בארגון ותהא דרגתו אשר תהא".

"אני אומר לאזרחי ישראל יש לכם משטרה שאפשר לסמוך עליה למרות כל האירועים ואולי בגלל הדרך שבה אנו מטפלים בהם, אפשר להבין שאנחנו משטרה אמינה", הדגיש המפכ"ל.

דנינו הבהיר כי אינו מתכוון לפרוש מוקדם מתפקידו.

קודם לכן ביקש דנינו מהניצב שנחקר לפרוש מתפקידו במשטרה.

בתקופת כהונתו של דנינו נרשם גל פרישות של בכירי הפיקוד במשטרה, שהאחרון בהם הוא מפקד מחוז ש"י ניצב קובי כהן, שפרש במוצאי שבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר