רה"מ בנימין נתניהו: "ההסכם עם איראן מסוכן לישראל"

רה"מ בנימין נתניהו ביקר בחטיבת הטילים והחלל של התעשייה האווירית ביהוד, שם תקף את ההסכם המתגבש בין המערב לאיראן: "ההסכם איננו מקובל על ישראל" • צפו (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו בביקור בתע"ש, היום (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שני) בחטיבת הטילים והחלל של התעשייה האווירית ביהוד, שם תקף את ההסכם המתגבש בין איראן למעצמות המערב.

בפתח הסיור אמר נתניהו: "אנחנו נמצאים כאן במסגרת שבוע החלל והתאריך מתקיים סמוך לתאריך נפילתו של אילן רמון ז"ל. ישראל היא מעצמת חלל. אנחנו פועלים בים, ביבשה, באוויר וגם בחלל כדי לבצר את ביטחונה של ישראל".

נתניהו הוסיף כי "אנחנו מאותגרים מהרבה כיוונים, בהרבה תחומים, אבל אין ספק שהאתגור הגדול ביותר לביטחוננו הוא ניסיונה של איראן להתחמש בנשק גרעיני. בעניין זה ההסכם שמתגבש עכשיו בין המעצמות לבין איראן איננו מקובל על ישראל".

לדברי נתניהו: "זהו הסכם מסוכן לישראל, לאזור ולעולם. הוא משאיר בידי איראן את היכולת לייצר את החומר הדרוש לפצצה גרעינית תוך חודשים אחדים ואחר כך, בהמשך, לייצר עשרות פצצות אטום, ולכן ישראל מתנגדת בתקיפות להסכם הזה".

"אני כראש ממשלה מתייצב ואומר זאת בצורה המפורשת ביותר. נעשה הכול כדי למנוע את התחמשותה של איראן ביכולת לייצר נשק גרעיני", הוסיף ראש הממשלה.

נתניהו סייר במקום יחד שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, יו"ר התעשייה האווירית רפי מאור והמנכ"ל יוסי וייס במפעל שבו מיוצרים לווייני תצפית ותקשורת מהמתקדמים ביותר בעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר