כיכר TV

אלי ישי מסתער: מקים 40 מטות בריכוזים החרדיים

כשפרש מש"ס והקים את מפלגת "יחד", טען חבר הכנסת אלי ישי כי הוא לא מתכוון לקחת קולות מש"ס אלא לפנות בעיקר לציבור הדתי לאומי, כעת אנו חושפים כי הערב ייפגש ישי עם כ-40 ראשי מטות חרדים ברחבי הארץ שיפעלו לגייס קולות בציבור החרדי • עוד במבזק: תיעוד ממסעו של האדמו"ר מגור בארה"ב (כיכר TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: אלימלך פלאם; תמונה: יעקב נחומי - פלאש 90)

בחירות 2015: מאז שפרש מתנועת ש"ס והקים את מפלגת "יחד", טען חבר הכנסת אלי ישי כי הוא לא מתכוון לפנות לציבור החרדי ולקחת קולות מתנועת ש"ס, אלא לפנות לציבור הדתי לאומי והחרד"לי, כשהוא מכוון לקחת קולות ממפלגת 'הבית היהודי'.

אלא שכעת אנו חושפים כי מאחורי הקלעים אלי ישי עובד שעות נוספות בכדי להקים עשרות מטות בריכוזים החרדיים שיפעלו כדי לגייס קולות למפלגתו בקרב הציבור החרדי.

מהפרטים שהגיעו לידינו עולה כי אלי ישי ייפגש הערב עם כ-40 ראשי מטות חרדים מרחבי הארץ לקראת פתיחת המטות.

בש"ס אומרים כי זו הוכחה נוספת שמדובר במלחמה נגד מפלגתו של מרן הרב עובדיה יוסף, אך בסביבת ישי מסבירים כי המטות נועדו עבור קולות החרדים שבכל מקרה לא יצביעו עבור ש"ס או 'יהדות התורה'.

מוקדם יותר דווח לראשנה ב"כיכר השבת" כי ישי הציג היום את המקום השליש ברשימתו, מיכאל עייש, מנכ"ל מוסדות 'יתד התשובה', שיהיה הנציג החרדי השני ברשימה.

עוד בכיכר TV

> האם יש אמת בטענת ה"חרדים העובדים" כי הם מופלים לרעה במוסדות החינוך? לראשונה, בכיר ב'דגל התורה', יצחק פינדרוס, מתייחס לטענות וטוען כי מדובר ב"טענות הזויות".

> מיהי תחנת הרדיו החרדית בעלת אחוזי ההאזנה הגבוהים ביותר? נתוני סקר TGI החדש שמחולל סערה במדיה החרדית.

> נמשך מסעו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור בארה"ב. הקהילה החרדית קיבלה אתמול בהתרגשות את פניו של האדמו"ר שהגיע במפתיע לביקור חיזוק ביבשת. התפילות והתוועדויות עם האדמו"ר נערכות באולם ענק שנשכר בשכונת בורו-פארק.

> ועוד חדשות מארצות-הברית: בניו-יורק נערכים לסופת שלגים אימתנית - מהקשות בהיסטוריה. בימים הקרובים יבוטלו אלפי טיסות, וראש-העיר ניו-יורק הזהיר את התושבים: "אל תזלזלו בסערה, היא תהיה קשה יותר מכל מה שראינו עד כה".

> לסיום: פיל צעיר נתקע, לרוע מזלו, בבור שנפער באדמת סין. במשך יום שלם הוא ניסה לצאת מהבור, ללא הצלחה, עד שהגיעה המשטרה וחילצה אותו. לפיל הצעיר שלום.

> תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה קלה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ. בשעות הערב ייתכן טפטוף ואולי אפילו גשם בדרום ובמזרח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר