רונן משה יועץ התקשורת של משה כחלון נעצר

הותר לפרסום כי איש הפרסום הידוע שנעצר בחשד למעורבות בפרשת השחיתות הגדולה הוא רונן משה, יועץ התקשורת של משה כחלון ובעל חברת היח"צ Together (משטרה, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רונן משה (צילום: ירון ברנר - ynet)

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה פשטו הלילה (שני) על משרד פרסום גדול ומוכר וכן על מספר מקומות נוספים, ועיכבו ארבעה חשודים לחקירה, בחשד למעורבות בפרשת השחיתות, שבה מעורבים בין היתר בכירים במפלגת ישראל ביתנו.

כעת הותר לפרסום כי בין העצורים נמצא גם רונן משה, יועץ התקשורת של יו"ר מפלגת "כולנו" משה כחלון, ובעל חברת יחסי הציבור Together.

משה חשוד בעבירות של שוחד וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, במסגרת פרשת השחיתות. אחר הצהריים האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של משה עד ליום חמישי.

על פי החשד, משה קיבל כספים מתקציבים שהוקצו לפרויקט משותף של מספר עמותות, זאת בתנאי שיעסיק חברת יח"צ ספציפית לטובת הפרויקט, זאת כאשר העמותות כלל אינן מודעות ל'קופון' שנגזר על ידו.

במשטרה חושדים כי הוא היה בקשר עם אנשיה של פאינה קירשנבאום, החשודה העיקרית בפרשה.

עורך דינו של משה, ירון לונדון, אמר כי "מרשי הוא אדם נורמטיבי וללא עבר פלילי. הוא מכיר אנשים פוליטיים ולכן שמו נקשר לפרשה הזו. הוא לא הכחיש את ההיכרות עם אותם אנשים, ואין בכך שום פסול. מרשי שיתף פעולה עם החוקרים".

משה שימש בעבר כיועץ תקשורת של אהוד ברק, עוזי לנדאו, ישראל כץ ובנימין בן אליעזר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר