סוף לספקולציות

זה סופי: אורי אריאל ונפתלי בנט חתמו על הסכם אחדות

לאחר השמועות שרצו בימים האחרונים על כך שייתכן וברגע האחרון מפלגות 'תקומה' ו'הבית היהודי' יתפצלו, השרים נפתלי בנט ואורי אריאל חתמו בשעות הערב על הסכם אחדות ושמו סוף לספקולציות. אריאל, אמש: "אין לי מושג מאיפה באות השמועות, השר בנט יעמוד בסיכום וזה יעבור במרכז הבית היהודי" (חדשות, בחירות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(Miriam Alster/FLASH90)

לאחר השמועות שהסתובבו במערכת הפוליטית בימים האחרונים על כך שייתכן וברגע האחרון "תקומה" בראשות אורי אריאל ו"הבית היהודי" בראשות נפתלי בנט יתפצלו, חתמו בשעות הערב (שני) בנט ואריאל על הסכם אחדות ושמו סוף לספקולציות.

אמש, בשיחה עם אתר 'סרוגים', דחה אורי אריאל את השמועות לפיהן מכיוון שההסכם טרם נחתם יש חשש שהוא יבוטל ברגע האחרון. "אין לי מושג מאיפה באות השמועות והפרשנויות", אמר אריאל, "יש לי את כל היסודות להניח שהשר בנט יעמוד בסיכום שסיכמנו וזה יעבור בבית היהודי".

מרכז מפלגת "הבית היהודי" התכנס הערב בנחלים ואישר כצפוי את הסכם האחדות. כזכור, על פי ההסכם בין הצדדים, מפלגת 'תקומה' קיבלה 4 מקומות ב-18 המקומות הראשונים.

השר אורי אריאל ישוריין במקום השני ויקבל את התיק השני בחשיבותו אותו תקבל המפלגה במידה ותהיה שותפה בממשלה הבאה. בנוסף, מועמד "תקומה" בצלאל סמוטריץ' ימוקם במקום התשיעי המשותף לשתי המפלגות.

חברת הכנסת אורית סטרוק תמוקם במקום ה-14 ברשימה המשותפת וחבר הכנסת זבולון כלפא, שהגיע רק למקום הרביעי ב"תקומה", ימוקם במקום ה-18, שעל פי מרבית הסקרים אינו ריאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר