לפיד הציג את רשימת יש עתיד: "נלחמים על המדינה"

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד הציג הערב את הרשימה לכנסת, בה אין הפתעות. לפיד תקף את 'המחנה הציוני': "העבריין המורשע דרעי חיבק את בוז'י ואמר לו שהוא רה"מ" (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: מוטי קמחי - ynet)

יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד הציג הערב (שני) את רשימת המפלגה לקראת הכנסת ה-20. ברשימה אין הפתעות מיוחדות וכל בכירי המפלגה הוצבו במקומות ריאליים.

כשהוא מקריא את נאומו מתוך הטלפרומטר הידוע וכשעשרים צעירים מאחוריו, אמר לפיד: "למדנו בדרך הקשה שצריך לשים סכין בין השיניים ולהילחם על המדינה".

לפיד סקר את הישגי מפלגתו בראשם "השוויון בנטל". בנוסף, הקטנת מספר השרים בממשלה, חילוץ חלק מ"הרווחים הכלואים" וסיוע כלכלי לניצולי שואה.

כאמור, לפיד הציג את "ההישג" הגדול שלו בממשלה בחולפת - חוק הגיוס. לפיד תקף בנושא את יו"ר "המחנה הציוני" בוז'י הרצוג: "כשהעברנו את השיוויון בנטל, בוז'י ואנשי מפלגת העבודה ישבו מחוץ לאולם והתחנפו לחרדים. העבריין המורשע דרעי חיבק את בוז'י ואמר לו שהוא ראש הממשלה שלו, וחברי הכנסת ליצמן וגפני הודו למפלגת העבודה שהיא עוזרת לצעירי הציבור החרדי לא להתגייס ולא לצאת לעבודה".

לפיד תקף כמובן גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "היינו המפלגה היחידה בקואליציה שנאבקה נגד הרעיון המשונה שבמדינה שיש בה את הפערים החברתיים הגדולים ביותר בעולם המערבי, ראש הממשלה קם בוקר אחד והחליט שלא מספיק לו הגלידה פיסטוק וריהוט הגן בקיסריה, אלא שחייו לא יהיו חיים אם לא יהיה לו גם מטוס פרטי".

כאמור, לפיד הציג את הרשימה לכנסת ה-20: במקום הראשון: יאיר לפיד. 2: שי פירון 3: יעל גרמן. 4: מאיר כהן. 5: יעקב פרי. 6: עפר שלח. 7: חיים ילין. 8: קארין אלהרר. 9: יואל רזבוזוב. את העשירייה הראשונה סוגרת ח"כ עליזה לביא.

כזכור, על פי הסקרים "יש עתיד" מתנדנדת סביב העשרה מנדטים, מה שאומר שככל הנראה המוצבים בעשירייה השנייה נמצאים במקומות לא ריאלים.

מקום 11: מיקי לוי. 12: אלעזר שטרן. 13: פנינה תמנו שטה. 14: בועז טופורובסקי. 15: רות קלדרון. 16: יפעת קריב. 17: דב ליפמן. 18: רונן הופמן. 19: זוהרית שורק. 20: עופרה פינקלשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר